گلکسی نوت 8 احتمالاً یکم شهریورماه رونمایی خواهد شد

در یکی دو هفته اخیر کمتر روزی را سپری کردیم که شاهد درز شایعات و اخباری پیرامون پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ نبوده باشیم. در ادامه همین سریال برخی از منابع خبری کره‌ای امروز گزارش داده‌اند که نوت 8 زودتر از آنچه پیش‌تر برنامه ریزی شده بود، در جهت تأثیر گذاری بر فروش آیفون 8 و جبران کاهش فروش اس 8 معرفی خواهد شد.

0

روز گذشته اخباری در رابطه با احتمال معرفی پیش از موعد گلکسی نوت 8 منتشر شد. منبع خبر معتقد است که سامسونگ بنا به دو دلیل این تصمیم را اتخاذ کرده است؛ اول آنکه فروش گلکسی اس 8 در چند وقت اخیر با کاهش چشمگیری مواجه شده و دوم آنکه کره‌ای‌ها قصد دارند با عرضه این گوشی بر فروش آیفون 8 که در شهریور ماه معرفی خواهد شد تأثیر گذار باشند.

هرچند سبک طراحی گلکسی اس 8 با تمامی محصولات پیشین سری S سامسونگ تفاوت دارد، اما به نظر می‌رسد قابلیت‌های جدید، به اندازه‌ای نبوده‌اند که کاربران کنونی سامسونگ را به تعویض گوشی موبایل خود و مهاجرت به پرچم‌دار جدید قانع کنند. همین امر سامسونگ را بر آن وا داشته تا پرچم‌دار بعدی سری گلکسی نوت را پیش از موعد مقرر معرفی نماید تا از مهاجرت بیشتر علاقه مندان این برند به سمت پلتفرم موبایلی اپل جلوگیری کند.

خبرگزاری Bell کره جنوبی در همین راستا امروز گزارشی را منتشر کرده که در آن ادعا می‌شود گوشی مورد بحث در تاریخ 23 اوت یا همان یکم شهریور ماه معرفی خواهد شد. این منبع اطلاعاتی در رابطه با مکان مراسم رونمایی از نوت 8 ارائه نکرده است. البته اگر سامسونگ طبق سنوات گذشته عمل کند، احتمال برپایی آنپک بعدی در نیویورک بسیار بالاست، با این حال همان‌طور که گفته شد هنوز هیچ منبع موثقی این شایعات را تائید یا تکذیب نکرده است.

با توجه به اخبار از پیش درز کرده و رندرهای منتسبت به نوت 8 تا این لحظه دیگر مطمئن هستیم که خبری از تعبیه دکمه هوم در زیر نمایشگر نیست و همانند گلکسی اس 8، حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در قاب پشتی و در کنار سنسور دوربین تعبیه شده است. علاوه بر این احتمال به کار گیری سنسور تشخیص چهره سه بعدی در پرچم‌دار بعد سری نوت قابل پیش‌بینی است.

همان‌طور که میدانید نقطه قوت سری گلکسی نوت سامسونگ نسبت به سری گلکسی اس، بهره‌مندی از ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر و برخورداری از قلم اس پن هستند، با این حال اگر شرکت کره‌ای خواهان دست یابی به فروش رکورد شکن نوت 8 هست، بدون شک بایستی قابلیت‌های به مراتب بیشتری از دوربین دوگانه که بتواند کاربران را مجاب به صرف هزینه 900 دلاری کند، در پرچم‌دار بعدی خود تعبیه نماید.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.