دل اولین لپ‌تاپ دنیا با قابلیت شارژ بی‌سیم را با قیمت 1750 دلار عرضه کرد

دل در مراسم CES اولین لپ‌تاپ دنیا با قابلیت شارژ بی‌سیم را معرفی کرد، اکنون باخبر شدیم این لپ‌تاپ با مدل Latitude 7285 و قیمت 1750 دلار آماده عرضه به بازار است.

0

در مراسم CES دل لپ‌تاپ جدیدی را معرفی کرد که از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی که آن را با مدل Latitude 7285 می‌شناسیم اکنون آماده راهی شدن به بازار است و خریداران برای دستیابی به ویژگی شارژ بی‌سیم باید هزینه‌ای بیشتری را متقبل شوند.

دل برای استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم در لپ‌تاپ Latitude 7285 خلاقیت به خرج داده است و یک صفحه‌کلید که باید به صورت جدا خریداری شود فرآیند شارژ بی‌سیم این لپ‌تاپ هیبریدی را بر عهده گرفته است.

برای دریافت شارژ بی‌سیم از طریق این صفحه‌کلید، کاربر باید آن‌را به لپ‌تاپ متصل کند، این صفحه‌کلید درواقع نقش پایه شارژ را برای این لپ‌تاپ ایفا خواهد کرد و قبل از اتصال باید شارژ شده باشد.

لازم به ذکر است که استفاده از این صفحه‌کلید بر روی سطوح فلزی نیز ممکن نیست و حتماً باید بر روی قسمتی که مخصوص این کار تعبیه شده است قرار بگیرد. قیمت لپ‌تاپ دل Latitude 7285 با صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی از 1,199.99 دلار شروع می‌شود و همان‌گونه که اشاره شد صفحه‌کلید وایرلسی که نقش شارژ بی‌سیم را نیز ایفا می‌کند به همراه محلی که این صفحه‌کلید بر روی آن قرار می‌گیرد به صورت جداگانه باید به قیمت 549.99 دلار خریداری شود.

خرید لپ‌تاپ دل Latitude 7285 با متعلقات مربوط به شارژ بی‌سیم نیز چیزی برابر با 29.99 دلار در قیمت کل این تجهیزات تخفیف به دنبال خواهد داشت.

مدل ۱۲ اینچی لپ‌تاپ دلLatitude 7285 از پردازنده اینتلCore i5-7Y54 بهره گرفته است و حافظه 128 گیگابایتی اس‌اس‌دی را در این محصول شاهد هستیم. دل برای لپ‌تاپ Latitude 7285 میزان 8 گیگابایت رم را نیز در نظر گرفته است.

به این نکته نیز اشاره کنیم که لپ‌تاپ‌ ۱۳ اینچی دل که از شارژ بی‌سیم بهره می‌گیرد قرار است با مدل Latitude 7000 تا شهریور ماه جاری راهی بازار شود در نتیجه انتظار می‌رود به زودی شاهد قیمت و مشخصات این لپ‌تاپ نیز باشیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.