پشتیبانی از ویندوزفون 8.1 فردا رسماً به پایان می‌رسد

سیستم‌عامل موبایلی ویندوزفون 8.1 مایکروسافت اوایل سال 2014 به عنوان آپدیتی برای کاربران ویندوزفون 8 منتشر شد. حالا پس از گذشت بیش از سه سال پشتیبانی از این سیستم‌عامل رسماً به پایان می‌رسد.

0

در حال حاضر گوشی‌های ویندوزفونی بسیار کمی در دنیا فعال هستند و بر کسی پوشیده نیست مایکروسافت توجه زیادی به سیستم‌عامل موبایلی خود ندارد. این شرکت پس از عرضه ویندوزفون 7، ویندوزفون 8 و ویندوزموبایل 10 حالا دریافته تقاضای زیادی برای گوشی‌های ویندوزی وجود ندارد و توجه خود را روی جنبه‌های دیگر موبایل مانند توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS متمرکز کرده است.

فردا 11 جولای یا 20 تیر پشتیبانی از ویندوزفون 8.1 رسماً به پایان می‌رسد. با وجود این‌که بخشی از کاربران این سیستم‌عامل امکان ارتقا به ویندوز 10 موبایل را دارند اما هنوز 70 درصد از کاربران سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت از ویندوزفون 8.1 استفاده می‌کنند.

در واقع اگر اپلیکیشن Upgrade Advisor مایکروسافت را نصب نکنید شاید هیچ‌گاه متوجه نشوید که می‌توانید گوشی خود را به ویندوز 10 موبایل ارتقا دهید با این وجود بسیاری از گوشی‌ها امکان ارتقا را نخواهند داشت. به این ترتیب اگر یک گوشی با ویندوزفون 8.1 دارید امکان ارتقا به ویندوز 10 موبایل را بررسی کنید در غیر این‌صورت باید با سیستم‌عاملی بدون هیچ‌گونه آپدیت امنیتی و عملکردی سر کنید!

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.