آیفون 8 اپل را به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل خواهد کرد

در حال حاضر اپل با ارزش تقریبی 752 میلیارد دلار یکی از باارزش‌ترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها آیفون 8 می‌تواند ارزش این شرکت را به حتی یک تریلیون دلار برساند.

0

در حال حاضر رقابت برای با ارزش‌ترین برند دنیا بین الفابت شرکت مادر گوگل و اپل است. به گفته برایان وایت یکی از محققان اقتصادی شرکت درکسل همیلتون عرضه آیفون 8 به مناسبت ده سالگی آیفون می‌تواند ارزش اپل را به یک تریلیون دلار یا هزار میلیارد دلار برساند.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما به اعتقاد وایت پتانسل ارزش اپل بیشتر از این‌هاست. به‌طور مثال نسبت قیمت به درآمد اپل 16:9 است به این معنا که قیمت سهام اپل در حال حاضر 16.9 دلار به ازای سهم است درحالی‌که این نسبت برای شرکت‌های مشابه دیگر مثل گوگل، آمازون و مایکروسافت برابر با 31، 183 و 30 است. به این ترتیب سهام اپل پتانسیل گران‌تر شدن را دارد.

به این ترتیب از آن‌جا که آیفون 8 گران‌قیمت و همچنین اسپیکر هوشمند هوم‌پاد در راه هستند اپل می‌تواند به راحتی به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.