مشکل جدید اینستاگرام: درخواست تأیید شماره تلفن و مسدود شدن بی‌دلیل اکانت کاربران!

اخیراً برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل لاگ‌اوت شدن اکانت و یا مسدود شدن آن بدون هیچ دلیلی مواجه شده‌اند. این مشکل اینستاگرام ظاهراً فراگیر بوده و کاربران زیادی را آزرده‌خاطر کرده است.

4510

در چند روز اخیر برخی کاربران گزارش داده‌اند که اینستاگرام بی‌دلیل آن‌ها را از اکانت خود خارج کرده و هنگام ورود مجدد نیز با مشکلاتی روبرو هستند. برخی از این اکانت‌ها با پیام خطای مبنی بر مسدود شدن یا حذف شدن اکانت خود مواجه شده‌اند درصورتی‌که ظاهراً کاری خلاف قوانین این اپلیکیشن انجام نداده‌اند. برخی دیگر نیز با پیام تأیید شماره مواجه شده‌اند که از انجام این‌کار ناتوانند.

به گفته اینستاگرام این اکانت‌ها حذف نشده‌اند و این شرکت در جریان مشکلات کاربران قرار داشته و در حال بررسی برای رفع مشکل است.

با این وجود اگر با اکانت دیگری سری به این پروفایل‌ها بزنید با پیام Sorry, this page isn’t available مواجه می‌شوید که معمولاً مربوط به اکانت‌های حذف یا غیرفعال شده است. به نظر می‌رسد اکانت‌های غیرفعال شده مشابهتی با یکدیگر ندارند؛ برخی صفحات شخصی هستند، برخی مربوط به کسب‌وکارها بوده و برخی دیگر نیز شاید حتی پستی نداشته باشند!

به هر حال به نظر می‌رسد این کاربران در فعالسازی اکانت خود دچار مشکل هستند و پیامک تأیید شماره نیز برای آن‌ها ارسال نمی‌شود. پس اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید حداقل فعلاً نمی‌توانید کاری برای فعالسازی اکانت خود انجام دهید و باید منتظر حل مشکل از سوی اینستاگرام باشید.


با پیام خطای Confirm It’s You to Login چه کنیم؟

برخی کاربران هنگام ورود به اینستاگرام با پیام خطای زیر مواجه می‌شوند:

Confirm it’s You to Login
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 30 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

ابتدا باید تیک گزینه I’m not a robot را بزنید. در این مواقع اینستاگرام معمولاً چند تصویر به شما نمایش می‌دهد و از شما می‌خواهد تصاویری که در آن شی خاصی وجود دارد را انتخاب کنید (مثل دوچرخه، قایق، چراغ راهنمایی و …). پس از انتخاب تصاویر و فشردن دکمه Verify می‌توانید با فشردن دکمه Next پایین صفحه به مرحله بعدی بروید.

حالا اینستاگرام از شما شماره تلفن و یا آدرس ایمیل می‌خواهد. با وارد کردن آن‌ها و فشردن دکمه Send Confirmation کدی برای شما ارسال می‌شود که باید در قدم بعدی وارد کنید. اگر پس از گذشته چند دقیقه کدی ارسال نشد روی Get a new Code ضربه بزنید. پس از دریافت و وارد کردن کد Submit را فشار دهید. اگر همه مراحل را به درستی طی کنید دوباره به صفحه ورود هدایت شده و به اکانتتان دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که تصویری نمی‌بینید احتمالاً مشکل از فیلترینگ و تحریم است. باید روش‌های دور زدن تحریم و تغییر آی‌پی را امتحان کنید. توجه کنید که بهتر است پس از طی کردن مراحل و رفع مشکل فیلترشکن یا ابزارهای مشابه را قطع کنید.

علت غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام چیست؟

غیرفعال شدن حساب اینستاگرام شما ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل استفاده از اینستاگرام با فیلترشکن خصوصاً رایگان است. فیلترشکن‌های رایگان در هر بار استفاده آدرس آی‌پی و در نتیجه موقعیت مکانی شما را تغییر می‌دهند. به این ترتیب اینستاگرام تصور می‌کند چندین نفر از کشورهای مختلف به اکانت شما دسترسی دارند و آن را غیرفعال می‌کند. سعی کنید تاحد امکان از استفاده از فیلترشکن‌های به‌خصوص رایگان خودداری کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4,510 نظر برای این مطلب
  1. Fatemeh می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    من تازه وارد اینستاگرام شدم بااین مشکل مواجعه شدم Sorry, we couldnt log you in. برای رفع این مشکل چیکارباید انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مشکل معمولاً موقتی هست
      اگر یوزرنیم و پسورد رو دارید از پلیین صفحه اول از بخش لاگین وارد بشید.
      با یک اینترنت دیگه هم امتحان کنید

  2. کامران می‌گوید

    سلام.بعضی روزا بااینکه شارژ دارم.موبایل دیتا روشن می کنم .ولی به اینستاگرام دسترسی ندارم.همون لحظه شارژمو چک می کنم و می بینم شارژ مصرف می شه ولی اینستاگرام کانکت نمی سه.تا یک روز کامل و بعد یک دفعه اینستاگرام شروع به کار می کنه.احتمالا هک شدم درسته؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر ارتباطی نداره. مشکل از اینترنت و شبکه اینستاگرام هست. چرا هرچی ی رو به هک ربط می‌دید؟ اگر هک بودید که دیگه الان به اکانت دسترسی نداشتید!

  3. masoom می‌گوید

    سلام اینستا جدید نصب کردم با اکانت جدید اما موقع فالو کردن مینویسه عملکرد مسدود شد.تازه الان نصب کردم اولش خوب بود ولی یهو اینجوری شد

  4. masoom می‌گوید

    سلام من اینستام بلاک شده بود الان جدید نصب کردم با اکانت جدید اما موقع فالو کردن مینویسه عملکرد مسدود شد.تازه الان نصب کردم اولش خوب بود ولی یهو اینجوری شد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از برنامه های افزایش لایک و فالو استفاده نکنید
      ایمیل یا شماره موبایل معتبر استفاده کنید و بعد از ثبت نام تاییدش کنید

  5. ایمان می‌گوید

    سلام
    چند روز میخوام وارد پیج بشم با پیغام oops an error occurred مواجه میشوم خواستم بدونم چکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با یک اینترنت دیگه امتحان کنید
      کش برنامه رو هم از بخش تنظیمات پاک کنید

  6. مجتبی می‌گوید

    سلام. شرمنده مزاحم شدم من دوسال پیش امانت خودمو غیرفعال کردم الان ک میخوام وارد شم میزنه user not found. با ایمیلم میخوام وارد شم ایمیلمم نمیشناسه…

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یعید میدونم اینستاگرام اکانت رو تا این مدت غیرفعال نگه داره
      بازم برای لاگین تلاش کنید بجای یوزرنیم، آدرس ایمیل یا شماره موبایلی که باهاش ثبت‌نام کردید رو وارد کنید

  7. Asal می‌گوید

    سلام خسته نباشید من ایمیلمو اشتباه نوشته بودم و الان اینیستا بهم میگه کد امینیتیو میفرستم به ایمیلت اما وقتی ایمیلم خرابه چیکار کنم؟
    میشه راهنماییم کنید اصلا نمیشه بدون اینکه وارد پیج بشم ایمیل عوض کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر..

  8. هادی می‌گوید

    سلام .من یک سال بود پیج کاری داشتم.هفته پیش بدون هیچ ایمیلی ظاهرا خود اینستا پیچ رو پاک کرده.اصلا یوزرم دیگه نیست.وقتی میخوام با ایمیلم اکانت بسازم.میگه ایمیل در حال استفاده هست.بعد کل اینستام رو پاک کردم از رو گوشی .حال حتی اکانت شخصیم رو هم با اون گوشی وارد نمیشه!!!! حالا به نظر شما اینستا پیچ رو بسته یا هک شدم و اینکه چرا با اون گوشی دیگه نمیتونم اکانت بسازم و یا داخل اکانت شخصیم بشم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانتها هیچ ارتباطی به همدیگه ندارن البته اگر با یک شماره موبایل یا ایمیل هر دو رو نساخته باشید.
      ریست پسورد کنید اگر ایمیل همچنان روی اکانت فعال باشه براتون لینک ریست پسورد میاد
      از برنامه‌های افزایش لایک و فالو هم هرگز استفاده نکنید

      1. هادی می‌گوید

        من اصلا برنامه های لایک و فالو نداشتم.الان اکانت کاریم کلا پیدا نمیشه فکر کنم اینستا پاکش کرده.حالا مشکلم اینه با گوشیم وارید هیچ اکانتی نمیشه .حتی شخصیم.به نظرتون درست میشه بعد یه مدت؟ یا گوشی رو ریست کنم درست میشه.برنامه اینستا رو کلا پاک کردم باز نصب کردم.ولی نمیشه

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          لطفا پیامی که اینستاگرام موقع لاگین براتون نمایش میده رو اعلام کنید

  9. زهرا می‌گوید

    سلام من یه هفته پیش نمیتونستم کسیو لایک کنم اینستاگرامو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی هر کاری میکردم رمزی رو ک فراموش کرده بودم رو برام نمیفرستاد یا لینکی میفرستاد که اصلا نمیشد باهاش کاری کرد الان دیگه نمیتونم اکانت جدید هم بزنم من باید چیکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      به این دلیل بوده که پشت سر هم درخواست دادید. یک بار درخواست بدید تا لینک براتون ارسال بشه.

  10. butni می‌گوید

    من بلاک شده بودم ولی با کلی کانت اینگلیسی و اینا اکانتم ان بلاک شد ..ولی الان وقتی میخاستم وارد بشم میگه باید شماره موبایل وارد کنم …راهی نداره که بتونم از اکانتم استفاده کنم ؟؟؟ لطفن کمکم کنید ..مرسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      آنبلاک شدن ربطی به کامنت انگلیسی نداره. با توجه به بلاک قبلی هم راهی جز وارد کردن شماره باقی نمونده

      1. butni می‌گوید

        راهی نداره برم حداقل پیجمو دیلیت کنم ؟ چون سیم کارتم سوخته ..؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          بدون دسترسی به اون کد امنیتی خیر..

  11. موسی می‌گوید

    خواهشن کمکم کنید طرا خدا پکیدم

  12. موسی می‌گوید

    سلام اینستام کاملا پاک شده اصلا نمیتونم وارد پیج جدید بشم هرچی میزنم نمیاد خواهشن بگید چکار کنم پیج جدید بزنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر می‌خواهید کمکتون کنیم باید کامل و واضح توضیح بدید. با گفتن هر چی میزنم نمیاد نمیشه متوجه مشکل شد دقیق توضیح بدید مشکل چیه و چه پیامی براتون ظاهر میشه. الان هم معلوم نیست می‌خواهید پیج جدید بزنید یا به اکانت قبلی وارد بشید.

  13. سودابه می‌گوید

    سلام من از اینستام لوگ اویت کردم
    بعد ک دوباره خواستم برم
    یوزر و پسوردمم کاملا درست وارد کردم
    ولی این پیام واسم می یادThe username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.
    با اینکه نه از ربات نه افرایش فالور نه.. هیچی استفاده نکرده بودم، باید چیکار کنم!؟ خود اینستا بسته؟ یا هکم کردن!؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر خود اینستاگرام اکنات رو مسدود کنه پیغام مسدود کردن اکانت رو میده
      پیغامی که شما اشاره کردید فقط در دو حالت رخ میده یا یوزرنیم رو اشتباه وارد می‌کنید یا یوزرنیم رو تغییر دادن حالا هک یا شخص دیگه‌ای که به اکانت دسترسی داشته می‌تونه تغییر بده. در عین حال نیازی به یوزرنیم ندارید. به جای یوزرنیم می‌تونید شماره موبایل یا آدرس ایمیلی که باهاش ثبت نام کردید رو می‌تونید وارد کنید.

      1. k می‌گوید

        سلام.من چند روزه پیش با گوشیم وارد اینستام شدم یه صفحه ای باز شد زده بود که پیج شما به خطر افتاده حتما شما برای انجام افزایش فالوور از کسی دیگری کمک میگیریدو از این چیزا… و گفته بود که پسورد خودتون رو عوض کنید.عوض کردم بعد دیگه گوشیم لوگ اوت شد و دیگه وارد نمیشه ارور میده که درخواست شما مشکل داره ولی میتونم با کامپیوتر داخل بشم

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          از کجا وارد می‌شید و دقیقا چه پیامی براتون ظاهر میشه. برای ورود با مشخصات جدید از پائین صفحه اول اینستاگرام از بخش لاگین با وارد کردن یوزرنیم و پسورد باید وارد بشید.
          مطمئنید اون پیام رو خود اینستاگرام بهتون داده!؟

  14. Hadi می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من رمز اکانتمو زیاد زدم تو اینستا الان رمز درستمو پیدا کردم ولی قبول نمیکنه میشه راهنمایی کنین؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کمی صبر و دوباره امتحان کنید ترجیحا با یک اینترنت دیگه

      1. فاطمه می‌گوید

        سلام تورو خدااا چرا پیچم خود به خود میگه پوشش بازخوانی نمیشه و منو از پیچ میندازه بیرون حتی پیچ جدید هم میزنم باز همینحور میشه چیکار کنم یچم برگرده😭

  15. زهرا می‌گوید

    عالی

  16. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید من امروز میخواستم وارد حساب کاربریم بشم که نوشته بود یه کد 6 رقمی برات ارسال میشه اما برام کد نمیومد شماره تلفن رو وارد کردم کد اومد وارد اکانتم شدم ولی پستامو نشون نمیده و میزنه could not refresh feed تعداد پست ها و فالووهامو اون بالا نشون میده ولی پستارو نمیبینم وارد قسمت ادیت پروفایل رو هم نمیشه از طریق اکانت دیگه اکانتمو سرچ میکنم میگه که این یوزر وجود نداره من از سایت فالووریاب استفاده میکردم حالا باید چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل از همون فالوریاب هست. به هیچ عنوان ازین برنامه ها استفاده نکنید
      هرچه سریعتر پسورد رو ریست کنید و حتما مشخصات اکانت رو در ادیت پروفایل چک کنید که تغییر نکرده باشه

  17. زهراعلیمردان می‌گوید

    سلام میخاستم علت مسدود شدن طولانی پیج اینستاموبدونم که دیگه تکرار نکنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر مثل یک کاربر عادی لایک کنید فالو کنید هیچ اتفاقی براتون نمی‌افته از برنامه های افزایش لایک و فالو استفاده نکنید دایرکت انبوه ارسال نکنید و ..

      1. محسن می‌گوید

        سلام الان حدود ۶ ماه است که اینستا بنده پاک شده و هر بار که دوباره اکانت میسازم چه با ایمیل یا شماره های مختلف دی،مینویسه حساب شما برلیل نقض قوانین ما مسدود شده،چکار کنم دوباره اینستا فعال بشه ممنون

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          با یک دستگاه دیگه یا کامپیوتر و با یک ادرس ایمیل و شماره موبایل دیگه بسازید

  18. یاشار می‌گوید

    من هرچی مینویسم . این گزینه این گزارش مسدود شده است رو میاره. چیکار کنم من حالا

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر مشکلتون کد امنیتی هست یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. پشت سر هم درخواست ندید

  19. Katrin می‌گوید

    سلام من وقتی اینستاگرامم رو پاک کردم و دوباره دانلود کردم دیگه نمیاره و میگه با زبان English وارد شوید ولی بازم نمیاره و پیام میده(برخی از محتوا و عملکردها را برای محافظت از انجمنمان محدود میکنیم.اگر فکر میکنید اشتباه کردیم به ما اطلاع دهید.)گزارش مشکل رو هم که میزنم بازم فرقی نداره چیکار باید بکنم

  20. بابک می‌گوید

    من با ایمیل وارد اینستاگرام تحت وب یا کامپویتر شدم.بعد از چند روز ازم خواسته که شماره موبایلم رو وارد کنم.ولی من نمیخوام با شماره موبایل وارد بشم.ایا راه دیگه ای داره؟با تشکر

  21. عرفان خالدیان می‌گوید

    سلام الان خود به خود اینستاگرام اکانت‌من رو از برنامه خارج کرد میخام وارد اکانتم بشم اما کد ۶رقمی برام ارسال نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید اگر آدرس ایمیل یا شماره موبایلی که با اون ثبت نام کردید رو درست وارد کرده باشبد و از اونها برای ساخت اکانت دیگه ای استفاده نکرده باشید براتون ارسال میشه

  22. Olivia می‌گوید

    سلام من از پیج اینستاگراممlog out کردم و الان که میخوام وارد بشم کد نمیده و چند بار این کارو امتحان کردم خیلی بی دلیل من نمیتونم وارد پیچم بشم حتی رمزم رو هم درست وارد کردم .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. اگر از ایمیل یا شماره موبایلی که باهاش ثبت نام کردید برای ساخت اکانت دیگه‌ای استفاده نکرده باشید کد براتون ارسال میشه. ممکنه با کمی تاخیر

      1. fabian می‌گوید

        سلام دوست عزیز من رفتم داخل اینستاگرامم اکانتم خارج شد. الان 1هفتس اکانتمو میزنم میگه نام این کاربری در دسترس نیست ایا این به چه معناست

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          باید دقیق پیغامی که براتون ظاهر میشه رو بگید چون هر امکانی هست از بسته شدن اکانت به دلیل تخلف از قوانین تا .. اما اگر مطمئن هستید یوزرنیم و پسورد رو درست وارد می‌کنید و از برنامه های افزایش لایک و فالو استفاده کردید احتمالا همین برنامه ها اکانت رو از دستتون خارج کردن و یوزرنیم و پسورد رو تغییر دادن.

          1. سروش می‌گوید

            سلام ببخشید مشکل منم همین موضوعه الان باید چیکار لطف کنید راهنمایی بکنید

  23. مریم می‌گوید

    یوزرنیمو پسوردمو میزنم بعدش کد امنیتی برام نمیاد ک وارد اکانتم بشم چندین بار امتحان کردم حالا باید چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      عرض کردم یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. اگر شماره موبایل و یا آدرس ایمیلی که استفاده کردید معتبر باشه و از اونها برای اکانت دیگه ای استفاده نکرده باشید کد امنیتی براتون ارسال میشه. موقع استفاده از اینستاگرام از فیلترشکن استفاده نکنید و از برنامه های لایک و فالو هم استفاده نکنید .

  24. امیر می‌گوید

    سلام
    خسته نباشید
    امروز با این پیغام مواجه شدم👇
    Your account has been disabled for violating our terms
    چکار باید بکنم
    اینتاگرامُ که باز میکنم فقط دوتا گزینه داره
    لاگ آت
    کپی اطلاعات

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت شما به دلیل نقض قوانین اینستاگرام بسته شده. گزینه کپی اطلاعات هم مشخصه که می‌تونید تصاویر و اطلاعاتتون رو دانلود کنید

  25. آمنه می‌گوید

    من با گوشی جدیدم میخام وارد اکانتم بشم‌میزنه نام کاربری نامعتبر ولی با همون نامکاربری با گوشی داداشم فقط راحت وارد پیجم میشم مشکلشاز چیه گوشی جدیدم هم انددرویدش بالاست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      شما باید از بخش لاگین وارد بشید.

  26. مریم می‌گوید

    سلام.مشکل به وجود اومده واسه پیج‌من اینه که وقتی میخوام وارد اکانتم بشم میگه حدس میزنیم شخص دیگری وارد پیج شما میشود و کد امنیتی واستون میفرستیم ولی کدی واسه من نمیاد.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      موقع استفاده از اینستاگرام از فیلترشکن استفاده نکنید
      از برنامه‌های افزایش لایک و فالو استفاده نکنید
      کد امنیتی برای آدرس ایمیل یا شماره موبایلی که با اون ثبت نام کردید میاد
      اگر با اون آدرس ایمیل یا موبایل اکانت دیگه ای درست نکردید یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید

  27. حصین می‌گوید

    حاجی کسی میدونه منو از انستام یهوی پیام امد گفتش کسی اکانتمو رمزشو تغییر داده و بعد دگع الان نمیتونم وارد اون اکانتم بشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      حدس می‌زنم از برنامه‌های افزایش لایک و فالو استفاده کردید.
      فورگت پسورد رو بزنید و از طریق ایمیل یا شماره موبایلی که ثبت نام کردید درخواست تغییر پسورد رو بدید اگر تغییر نداده باشن و البته از اونها برای ساخت اکانت دیگه ای استفاده نکرده باشید براتون لینک تغییر پسورد ارسال میشه. این تنها راه موجود هست

  28. پریسا می‌گوید

    سلام الان حدود یک هفتس به من هشدار میده پیوند غیرمجاز.نمیتونم کسی را لایک کنم و فالو کنم. دلیلش چیه؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      حدس میزنم از برنامه های افزایش لایک و فالو استفاده می‌کنید که به جای شما در حال لایک کردن، فالو کردن و کامنت گذاشتن هستند. مشکل همینجاست

  29. رها می‌گوید

    من کد امنیتی که به شمارم ارسال شده رو وارد میکنم اما میگه اشتباس تروخدا کسی خبر نداره چیشده؟کسی میدونه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل اینه که چندین بار پشت سر هم درخواست میدید. یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید

  30. . می‌گوید

    سلام
    اکانت من توسط اینستا حذف شد
    و الان میخوام لاگین کنم کد امنیتی رو تایید نمیکنه
    باید چیکار کنم؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بالاخره حذف شده یا نه؟ اگر حذف شده که دیگه نمیشه لاگین کرد که کد امنیتی بخواد!

  31. مهرزاد می‌گوید

    سلام من با این مشکل رو به رو شدم و گوشیم هم بن شده ایا راه حلی هست؟
    حتی رفیقم برام اکانت ساخت ولی اجازه ورود نمیده

  32. Hamed می‌گوید

    سلام از داخل اینستا یهو خارج شد هرچی حساب میسازم پیج میسازم وارد نمیشه مینویسه حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیر فعال شده است . باید چکار کنم دلیلش چیه

  33. مبینا می‌گوید

    سلام من با یک شماره امریکا خواستم اکانت بسازم کد رو داد مرحله ی اخر یک پیام انگلیسی داد چرا؟انگار لحظه ی اخر متوقف شد?

  34. مبینا می‌گوید

    سلام من با یک شماره امریکا خواستم اکانت بسازم کد رو داد مرحله ی اخر یک پیام انگلیسی داد چرا؟انگار لحظه ی اخر متوقف شد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      طبیعتا بدون اینکه بدونیم متن اون پیام چی بوده نمیشه کمک کرد!

  35. ramin می‌گوید

    چند بار پشت سر هم امتحان کن اگه نشد با یه ایمیل وارد بشو و بعدش شمارت ثبت کن

  36. ramin می‌گوید

    سلام من اکانتم فعالی بود و یک دفعه خارج شد حالا که میخوام وارد بشم میگه که همچین نام کاربری موجود نیست و وقتی میرم با ایمیل وارد بشم باز همینو میگه ولی وقتی میخوام از ایمیلم استفاده کنم و پیج جدید بسازم میگه ایمیل توسط کابری مورد استفاده قرار گرفته است و جالب تر اینکه وقتی آدرس اینستا رو با یه ای دی دیگه سرچ میکنم هیچ اکانتی مشاهده نمیشه دلیلش چیه ؟؟؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      حدسم اینه که از برنامه های افزایش لایم و فالو استفاده می کنید که اکانتتون رو از دستتون درآوردن و آیدی رو تغییر دادن. بازیابی یا همون ریست پسورد رو انجام بدید اگر ایمیل اکانت رو تغییر نداده باشن می‌تونید اکانت رو پس بگیرید

  37. اشکان می‌گوید

    اینستاگرام چرت و پرت ترین سوشیال مدیایی است که من می شناسم ، اکانت منو بی هیچ دلیلی دیسیبل کرد و هیچی به هیچی ، کسی هم پاسخگو نیست به نظر منباید به یه جای دیگه کوچ کرد گور پدر این یهودی ها

  38. خدیجه طحامی می‌گوید

    سلام،منم 2ماهه بلاک هستم،امابی دلیل نبوده،من پیج کسب و کاردارم،زمانیکه که تازه اینستا ونصب کرده بودم،برای تبلیغ پیجم، یک مطلب تکراری رو به دایرکت افراد مختلف، میفرستادم،یایک متن تکراری رو زیر پستهای مختلف،کامنت میذاشتم.تااینکه بلاک شدم،چون ازقوانین بی اطلاع بودم، الان 2ماه گذشته،ولی درست نشده. بنظرتون امکان داره رفع بلاک بشم، یا باید بیخیال این پیجم بشم،آخه به کارم لطمه زده.. 😔

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از چی بلاک شدید؟ ایمیل و شماره موبایل معتبر به اکانت بدید و تاییدشون کنید. بایو پیج رو تغییر بدید و تکمیل کنید. شاید موثر باشه.

  39. سهیل می‌گوید

    با سلام پیج من بالا میاد ولی نمیتونم نه کسی لایک کنم نه فالو کنم !! مشگل چیست ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در لایک و فالو و آنفالو زیاده روی کردید و محدود شدید. از برنامه های افزایش لایک و فالو هم استفاده نکنید!

  40. Behnam می‌گوید

    سلام پیج من از طریق خود اینستا گرام بسته شده
    باید چیکار کنم؟حتی تو سرچ هم اسم پیج بالا نمیا

    1. وجیهه می‌گوید

      سلام.وقت بخیر.تقریبا یه هفته ست اینستا امکان لایک و کامنت منو بسته.پیج جدید می تونم فالو کنم اما لایک و کامنت نمی تونم بذارم.برای گزارش هم که اقدام میکنم پیغام the bug report faild to upload میاد میشه راهنمایی بفرمایید

      1. محسن صحافی می‌گوید

        سلام
        در لایک و کامنت زیاده روی کردید صبر کنید رفع میشه از برنامه های افزایش لایک و فالو هم هرگز استفاده نکنید

  41. مهدييس می‌گوید

    سلام من امروز داشتم ایسنتا میرفتم که یهو اینستام رف وقتی خواستم وارد شم گفت واسه ایمیلیت یه کد میفرستیم ولی اصلا اون نمیاد و پسورد قبلیمم مه همیشه با اون میزدم دیگه نمیشه دلیلش چیه

  42. مهران می‌گوید

    سلام من امروز وقتی خواستم وارد اینستاگرام بشم ازم شماره موبایل خواست تا security code ارسال کنه ، ولی وقتی کد رو وارد میکنم میگه کد اشتباهه بعدش اینستاگرامو پاک کردم و دوباره نسب کردم و وقتی میخوام login بشم و username رو وارد میکنم میگه چنین username موجود نیست ، چیکار باید بکنم؟

  43. مسیحا می‌گوید

    با سلام
    در طول یک هفته ۱۰۰ نفر از فالورها کم شده، پیج یک موسسه اموزشی هست و نه رباتی تا حالا روش بسته شده و نه لایک خریداری شده.در سرچ لوکیشن مربوطه بالا نمیاد. در اکسپلور بالا نمیاد. ولی پست میتونیم بزاریم، لایک میکنیم و مشکلی نداریم فقط مشکل کم شدن بازدیدها و فالورهاست دلیلش چیه هست؟

  44. محمد رضاشیرزاد می‌گوید

    سلام.منم‌قفل شدریست فکتوری کردم اکانت جدید تونستم بسازم

  45. محمد رضا می‌گوید

    سلام .از من بدون دلیل بلاک وقفل شده .حتی اکانت جدید هم نمیشد بسازی مجبور شدم ریست فکتوری کنم.اکانت جدید ساختم .چقدر زحمت کشیده بودم برا پیجم ور فنا رفت .

  46. میلاد می‌گوید

    من پیجم به دلیل نقض قوانین مسدود شد بعد رفتم عکس هم گرفتم همون کد رو رو کاغد نوشتم فرستادم براشون یه روزه هنوز جوابی نگرفتم

  47. Sara می‌گوید

    سلام بره من هم کد إرسال نمى شه دیروز یه بار شماره تلفنمو خواست بعد کدم برام فرستاد ولى امروز ن امکان داره بخاطر اکانت هاى قبلیم باش که پشت سر هم دیلیت زدم الآن فقط پیج خودمو میخوام که کد إرسال نمیشه چیکار کنم؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر اکانت باید شماره مدبایل و آدرس ایمیل اختصاصی خودش رو داشته باشه که برای هیچ اکانت دیگه ای استفاده نکرده باشید. یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید.
      راه دیگه ای نداره.
      با دیلیت اکانت کردن پشت سر هم به محدودیت ساخت اکانت جدید با اون گوشی دچار میشید که راه حل نداره

  48. من می‌گوید

    سلام من الان دوماهه نه میتونم لایک کنم نه کامنت بزارم و نه کپشن بنویسم.پیجمم هنری هست .نه کسی رو لایک یا فالو بیش از حد کردم.نه زیاد پست گذاشتم .یعنی هیچ کار خلافی زیر درگاه اینستا انجام دادم.چکار کنم از بلاکی در بیام.یعنی کسی گزارش پیجمو داده؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      1- ابتدای آدرس ایمیل از www استفاده نکنید این نشانه برای آدرس سایت هست نه ایمیل.
      2- از برنامه‌های افزایش لایک و فالو استفاده نکنید
      3- اینستاگرام بدون دلیل کسی رو محدود نمی‌کنه. راهی جز صبر ندارید.
      4- حتما از ایمیل تائید شده یا شماره موبایل معتبر که برای اکانت دیگه استفاده نکردید در اکانت خودتون استفاده کنید

  49. حمیدرضا نجیب زاده می‌گوید

    سلام اینستا من میزنه به دلیل نقص فنی نمیتونید وارد صفحه بشید خواستم صفحه جدید بسازم نشد چه راه حلی برام دارید؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام نقص فنی؟ اگر منظوتون مشکل از اینستاگرام هست راهی جز صبر ندارید. با یک اینترنت دیگه هم تست کنید بدون فیلترشکن

      1. ستاره می‌گوید

        سلام ببخشین ،من چن روز پیش به یه اکانتی در اینستاگرام سفارش کار دادم،یه عروسک ،حسابشونم فعال بود کلیم پست گذاشته بودن از کاراشون،ولی الان که رفتم ببینم پیج شونو ،دیدم هیچ پستی ندارن ولی اون بالا نوشته ۳۲۵ پست گذاشته این خانوم ولی برای من نمایش داده نمیشه،خواستم بدونم جریانش چیه ،یعنی بلاکم کردن؟؟یا چی

    2. ramin می‌گوید

      با یک شماره جدید و ایمیل استفاده نشده در اینستا گرام تلاش کن

      1. Slam می‌گوید

        سلام چن وقتی یه که می خوام پستی لایک می کنم ومی خوام کسی رو فالو کنم می نویسه این عملکرد مسدودشده

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          در لایک و فالو زیاده روی کردید صبر کنید رفع میشه. از برنامه های افزایش لایک و فالو هم استفاده نکنید!

        2. هلیا می‌گوید

          سلام من توی حدود ۶ماه نزدیک هفت هشت بار پیجمو غیرفعال موقتی کردم ولی ایندفعه که بعد یک ماه و خورده ای خواستم برش گردونم میگه رمزت اشتباهه در حالی که کاملا یادمه با همین رمز پیجمو غیرفعال کردم کلی میگه رمزت اشتباهه.ایمیلی که برای برگردوندن زدم یادم نمیاد چی بوده و هرچقد امتحان میکنم نمیتونم پیداکنم.یه ایمیلی که نزدیک به چیزی که زده بودمو انتخاب کردم اما خب شماره ای که باهاش ثبت کرره بودن مال من نبود و نتونستم ایمیلو پیدا کنم . تطی رو هم که باهاش پیج رو زده بودم کد ارسال نمیشه براش. در حالی که هنوز دایرکت و پی امام برای هیچ کسی پاک نشده و فقط میزنه کادبر اینستاگرام تو بیو پست و اینارو ننیاره ولی هنوز پیجم هستش.

  50. ای می‌گوید

    سلام من از اینستام لوگ اوت کردم و با شماره فقط داخلش بودم الان یوزر و پسووردو که میزنم میگ حالا برای تایید هویت یه کد شش رقمی به خطت میفررستیم خط هم تو گوشیمه ولی هرچقدر منتظر میشم نمیاذ برام کد/.من باید چکار کنم چه راهی هست؟واسه رفتن به پیجم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک باردرخواست بدید و منتظر بمونید. پشت سر هم درخواست دادن کار رو خراب می‌کنه

      1. فاطمه می‌گوید

        برای من کد نمیاد باید چیکار کنم؟

      2. مریم می‌گوید

        یعنی اگر چندین بار امتحان کنیم دیگ اکانت بالا نمیاد..باید چیکار کنیم؟