شرکت RED گوشی هوشمند «هیدروژن وان» را با بدنه تیتانیومی و صفحه‌نمایش هولوگرافیک معرفی کرد

شرکت رِد که آن را با دوربین‌های فیلمبرداری گران‌قیمت می‌شناسیم اولین گوشی هوشمند خود را با نام Hydrogen One معرفی کرده که قرار است یک پرچم‌دار خاص و متفاوت اندرویدی باشد.

0

اگر در زمینه فیلمبرداری اطلاعاتی داشته باشید حتماً می‌دانید شرکت RED دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای سری Weapon را عرضه می‌کند که برخی به اندازه یک خودروی BMW قیمت دارند! حالا این شرکت لوکس تصمیم گرفته پا در دنیای گوشی‌های هوشمند بگذارد و یک محصول متفاوت عرضه کند.

هیدروژن وان گوشی هوشمندی است که به تازگی توسط رد معرفی شده است. این گوشی قرار است در دو نسخه یکی با بدنه آلومینیومی با قیمت 1200 دلار و دیگری با بدنه تیتانیومی با قیمت 1600 دلار عرضه شود. به این ترتیب این گوشی‌ها شاید گران‌ترین گوشی‌های هوشمندی باشند که در رده لاکچری قرار نمی‌گیرند و یا حداقل در بدنه آن‌ها خبری از طلا و الماس نیست. به گفته رد این قیمت فعلاً برای پیش‌فروش ویژه در نظر گرفته شده و احتمال افزایش آن در هنگام عرضه وجود دارد!

هیدروژن وان دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی “رتینا” و هولوگرافیک است که به ادعای رد از فناوری نانوتکنولوژی برای سوییچ بین دو حالت معمولی دوبعدی و سه‌بعدی هولوگرافیک برای نمایش ویدئوها و بازی‌ها استفاده می‌کند. رد البته اشاره‌ای به وضوح تصویر صفحه‌نمایش نکرده اما می‌گوید محتوای هولوگرافیک، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سه‌بعدی این صفحه‌نمایش بدون نیاز به استفاده از عینک یا هدست قابل مشاهده است! رد احتمالاً یک روش خاص برای ساخت و آپلود محتوای هولوگرافیک H4V معرفی خواهد کرد تا علاقمندان از آن استفاده کنند.

هیدروژن وان همچنین از نسخه نامعلومی از اندروید استفاده می‌کند و از الگوریتم H3O برای بهبود کیفیت صدا بهره خواهد برد. این شرکت همچنین در مورد دوربین گوشی نیز چیزی اعلام نکرده اما از آن‌جا که تخصص رد در ساخت دوربین‌های فیلمبرداری است انتظار داریم یک دوربین فوق‌العاده را در این محصول گران‌قیمت ببینیم.

متأسفانه حتی اگر این مقدار پول را داشته باشید و به چنین گوشی عجیب و مرموزی هم نیاز داشته باشید شروع عرضه هیدروژن وان حداقل در فصل اول سال 2018 خواهد بود.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.