همایش بین‌المللی بازی TGC تهران آغاز شد

امروز طبق وعده پیشین همایش Tehran Game Convention در سالن همایش‌های صدا و سیما با همکاری گیم کانکشن فرانسه و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای افتتاح شد.

0

این رویداد بزرگ امروز از ساعت 9:30 دقیقه صبح کار خود را آغاز کرد گرچه تیم پشتیبانی و اجرایی از مدتی پیش شروع به آماده کردن مقدمات کرده بودند. در این مراسم حدود 2000 شرکت داخلی و خارجی شرکت کرده‌اند که هر کدام در چهار سالن مختلف غرفه‌هایی را به خود اختصاص داده‌اند و تلاش دارند تا بازدید‌کنندگان ایرانی و خارجی را با محصولات خود و همچنین موج تازه بازی‌سازی در دنیا آشنا کنند.

همچنین یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم دو روزه، مسترکلس‌های مختلف است که در چندین زمینه‌ی تجارت، هنر، تکنولوژی، تولید و توسعه و بازی‌سازی برگزار می‌شوند و مدیران و کار‌آفرینان و ذهن‌های خلاق از سرتاسر دنیا گرد هم آمده‌اند تا تجربیات و دانسته‌های خود در مورد بازی‌سازی و پیشرفت در این زمینه در بستر پلتفرم‌های مختلف را به اشتراک بگذارند.

همانطور که انتظار می‌رفت این همایش با حضور بی‌سابقه دوست‌داران بازی و تکنولوژی همراه شد و رسانه‌های و توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان مختلف گردهم آمده بودند تا این مراسم هر چه بهتر برگزار شود. روز اول در قسمت مسترکلس‌ها بسیار پربار بود و افرادی همچون بن کوچرا سردبیر پالیگان در رابطه با ارتباط توسعه‌دهندگان با اصحاب رسانه صحبت کرد و از آن سوی نیز پتر ولش با تجربه، صحبت‌هایی در زمینه چالش‌های پیش روی یک تیم و یک شخص در پروسه تولید یک پروژه سنگین و درجه یک انجام داد.

همچنین نشست‌های چند نفره نیز در سالن آمفی‌تئاتر به صورت همزمان برگزار بود که افراد و صاحب‌نظران مختلف در قالب بحث‌های چند ساعته به بررسی چالش‌های پیش روی بازی‌سازی در ایران پرداختند و صحبت کردند.

انتظار می‌رود که فردا با حضور اصحاب رسانه و همچنین صاحب‌نظران غرفه‌ها و کلاس‌ها و نشست‌ها همچنان برگزار شود تا روز آخر این رویداد که بزرگ‌ترین گردهمایی بازی‌سازان در سطح خاورمیانه است به خوبی ادامه پیدا کند و فردا با اهدای جوایز به توسعه‌دهندگان این همایش به کار خود پایان دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.