گلکسی نوت 8 احتمالاً این شکلی خواهد بود

در حالی که در چند روز اخیر شاهد ارائه نسخه رفرش شده گلکسی نوت 7 به بازار بودیم، با این حال بسیاری از علاقه‌مندان به برند سامسونگ دیگر تمایلی به خرید این محصول نداشته و ترجیح می‌دهند برای عرضه نسل بعدی آن که قرار است به تقابل مستقیم با آیفون 8 و ال‌جی وی 30 بپردازد صبر کنند.

0

بر کسی پوشیده نیست که ضرر و زیان عرضه گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) بسیار فرارتر از آن چیزیست که سامسونگ متصور می‌کرد و این در حالیست که تکرار چنین اشتباهی نیز می‌تواند شرکت کره‌ای را از صدر جدول بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم پایین بکشاند. در سوی دیگر این شرکت اگر خواهان زنده کردن آبروی خود و باز گرداندن کاربرانی که پس از تحویل گلکسی نوت 7 به استفاده از گوشی‌های آیفون روی آورده‌اند باشد، بایستی گلکسی نوت 8 را با بالاترین ضریب سلامت، قدرتمندترین سخت افزار و البته ظاهری شبیه به یک پرچم‌دار 2017 عرضه کند.

در همین راستا و پس از درز شایعات متعدد پیرامون پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت، امروز تصاویری رندر شده و باکیفیت منتسب به نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شده که یکی از علاقمندان این گوشی طراحی کرده است.

در صورتی که گلکسی نوت 8 این شکلی باشد شاهد آن هستیم که پنل جلویی این گوشی با گوشی‌های گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (Galaxy +S8) تفاوتی ندارد؛ با این حال در قاب پشتی آن از سنسوری دوگانه که هفته گذشته توسط سامسونگ معرفی گردید استفاده شده است. نکته قابل توجه دیگر آنکه سامسونگ همچنان سنسور اثر انگشت را درست کنار دوربین کار گذاشته و به نظر می‌رسد اعتراض به محل قرار گیری این سنسور توسط خریداران گوشی‌های جدید سری اس تغییری در روند طراحی نوت 8 ایجاد نکرده است.

البته  اخیراً تصاویر رندر شده دیگری از این محصول هم منتشر گردید که در آن سنسور اثر انگشت به قسمت زیرین دوربین انتقال یافته تا احتمال اشتباه گرفتن آن‌ها توسط کاربر به حداقل برسد. در ادامه می‌توانید برخی از این تصاویر را مشاهده کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.