نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 با نام Galaxy Note Fan Edition رسماً معرفی شد

همان‌طور که در شایعات داشتیم سامسونگ سرانجام نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را با نام Galaxy Note FE یا Fan Edition معرفی کرد.

0

وقتی سامسونگ مجبور شد برای بار دوم فراخوان جمع‌آوری گلکسی نوت 7 را منتشر کند برخی حامیان محیط زیست از سامسونگ درباره دفع چندین میلیون گلکسی نوت 7 پرسیدند و سامسونگ حالا با عرضه نسخه Fan Edition گلکسی نوت 7 پاسخ آن‌ها را داده است. این گوشی قرار است تنها در 400 هزار نسخه و فقط در کشور کره جنوبی با قیمت حدودی 699 هزار وون یا 611 دلار عرضه شود. به این ترتیب قیمت نسخه بازسازی شده نوت 7 حدود 40 درصد از قیمت اولیه این گوشی بیشتر است.

به گفته سامسونگ Galaxy Note Fan Edition تنها از قطعات بازنشده و استفاده نشده گلکسی نوت 7 استفاده شده است و به این ترتیب قطعات گوشی‌هایی که کاربران از آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را پس فرستاده‌اند در ساخت این گوشی به کار گرفته نشده‌اند.  به گفته سامسونگ این اقدام برای کاهش تأثیر محیط زیستی دفع بیش از 3.5 میلیون دستگاه گلکسی نوت مرجوعی انجام شده است.

از نظر ظاهری و مشخصات فنی نسخه فن ادیشن تقریباً تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. تنها در پشت گوشی عبارت گلکسی نوت 7 با Galaxy Note Fan Edition عوض شده و حالا ظرفیت باتری از 3500 به 3200 میلی‌آمپرساعت کاهش یافته است. علاوه بر این سامسونگ می‌گوید باتری این گوشی را از آزمون‌های جدید هشت مرحله‌ای امنیت خود گذرانده تا مطمئن باشد این‌بار دیگر خبری از آتش گرفتن و یا داغ کردن بیش از حد وجود نخواهد داشت.

با این‌که مشخصات دقیق گوشی اعلام نشده اما مقاومت دربرابر آب و گردوغبار و قلم S-Pen کماکان در این گوشی حضور دارند. رنگ‌های این گوشی نیز مانند نسخه اصلی شامل مشکی، آبی، طلایی و نقره‌ای می‌شود.  علاوه بر این سامسونگ حالا تجربه نرم‌افزاری مشابه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به این گوشی آورده و دستیار صوتی بیکسبی نیز هر چند بدون دکمه سخت‌افزاری در گلکسی نوت بازسازی شده حضور دارد.

گفتنی است سامسونگ فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در خارج از کره جنوبی ندارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.