طراحی احتمالی گلکسی نوت 8 توسط یک سازنده کیس لو رفت!

گلکسی نوت ۸ در راه است و می‌رود تا یک ماه دیگر رونمایی شود، در این بین طراحی احتمالی گلکسی نوت ۸ توسط یکی از سازندگان کیس، لو رفته است.

0

گفته می‌شود که سامسونگ قرار است چهارم شهریور ماه گلکسی نوت ۸ را رونمایی کند. به این ترتیب با توجه به این که کمتر از دو ماه به رونمایی این گوشی پرچمدار زمان باقی مانده است از هم اکنون شاهد بالا گرفتن گمانه‌زنی‌ها، تصاویر و طراحی‌های منتسب به گلکسی نوت ۸ هستیم.

اکنون نیز طراحی‌هایی از کیسی به بیرون منتشر شده است که به گلکسی نوت ۸ نسبت داده می‌شود. این کیس که توسط Olixar ساخته شده، گلکسی نوت ۸ را با شکوه و جلال تمام در بر گرفته است و به همین دلیل قضاوت زیادی در خصوص طراحی گلکسی نوت ۸ نمی‌توان کرد.

اما باز هم می‌توان حضور دوربین دوگانه را در پشت گلکسی نوت ۸ به صورت افقی به وضوح مشاهده کرد. ظاهرا فلش ال‌ای‌دی و همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت و ضربان قلب نیز در پشت گوشی تعبیه شده است.

اگر از طرفداران گلکسی نوت ۸ باشید حتما به خوبی می‌دانید که چندی پیش نیز تصاویری از گلکسی نوت ۸ به بیرون درز پیدا کرده بود، طراحی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم با تصاویری که در گذشته از گلکسی نوت ۸ منتشر شده بود شباهت‌های زیادی دارد.

به این ترتیب بیشتر می‌توان به صحت و سقم طراحی‌های کیس گلکسی نوت ۸ اعتماد کرد. در مجموع باید گفت از آنجایی که کاربران گوشی‌‌های تراز اول سامسونگ به هیچ وجه دل خوشی از گلکسی نوت ۷ ندارند، انتظار می‌رود سامسونگ هر چه در چنته دارد را برای گلکسی نوت ۸ به خدمت بگیرد و یک گوشی تمام‌ عیار به لحاظ سخت‌افزاری و همچنین اصول زیباشناختی راهی بازار کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.