تلویزیون OLED فوق باریک و 77 اینچی والپیپر ال‌جی سرانجام با قیمت 20 هزار دلار عرضه شد!

ال‌جی پیش از این از سری تلویزیون‌های والپیپر خود که پنل بسیار باریکی دارند را رونمایی کرده بود. اکنون نیز شاهد عرضه پرچمدار سری تلویزیون‌های والپیپر ال‌جی با ابعاد ۷۷ اینچ و فناوری OLED با قیمت گزاف ۲۰ هزار دلار هستیم.

0

در مراسم CES که چندی پیش برگزار شده بود ال‌جی از تلویزیون‌های سری والپیپر W خود، رونمایی کرد، پنل این تلویزیون‌ها ضخامت بسیار کمی دارد و فناوری OLED را در کنار رزولوشن 4K در این محصولات شاهد هستیم.

پس از رونمایی این تلویزیون‌ها، ال‌جی مدل ۶۵ اینچی این خانواده را پیش از این باقیمت ۷۹۹۹ دلار راهی بازار کرد. اما طرفداران تلویزیون‌های ال‌جی همچنان چشم انتظار معرفی پرچمدار تلویزیون‌های خانواده W سامسونگ بودند.

اکنون نیز باخبر شدیم ال‌جی به صبر طرفداران خاتمه داده است و مدل ۷۷ اینچی تلویزیون‌های خانواده والپیپر خود را با ضخامت بسیار کم و قیمت بسیار زیاد راهی بازار کرده است. بد نیست بدانید این تلویزیون چیزی برابر با ۱۹،۹۹۹ دلار قیمت دارد.

جالب است بدانید با چنین پولی به راحتی می‌توان یک خودرور سوبارو ایمپرِزا خریداری کرد. ال‌جی برای اینکه تلویزیون‌های جدید این خانواده ضخامت کمتری داشته باشند ورودی‌های اچ‌دی‌ام‌آی و سخت‌افزار مورد نیاز این تلویزیون‌ را در قسمت ساندبار دالبی تلویزیون که پایین آن نصب می‌شود تعبیه کرده است.

ویژگی‌های تلویزیون‌های خانواده W ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود و این تلویزیون‌ بلند و بالا در کنار طراحی بسیار زیبا و دلنشین به امکانات فنی خوبی نیز مجهز است. پشتیبانی از چهار استاندارد اصلی HDR، رزولوشن 4K و سیستم عامل WebOS نسخه ۳.۵ از مواردی است که در تلویزیون ۷۷ اینچی والپیپر ال‌جی خودنمایی می‌کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.