وان‌پلاس 3 و 3T پیش از پایان سال میلادی به اندروید O آپدیت خواهند شد

وان‌پلاس روز گذشته در وب‌سایت Reddit پرسش‌و‌پاسخی را برگزار کرد که در آن سوالاتی درباره‌ی عرضه‌ی آپدیت اندروید O که هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده است برای گوشی‌های وان‌پلاس 3 و 3T پرسیده شد.

0

وان‌پلاس این اطمینان را داده است که این آپدیت در همین سال جاری از راه خواهد رسید. اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم، اندروید O هنوز راه زیادی را تا پایداری و کامل شدن دارد و شاید تخمینی که وان‌پلاس اعلام کرده است، دست‌خوش تغییر شود.

اندروید O امسال در مراسم I/O گوگل معرفی شد و قرار است همراه با جانشین‌های گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL عرضه شود. هنوز نام دقیق این نسخه از اندروید مشخص نیست، اما طبق سنت نام‌گذاری براساس خوراکی‌ها و با سرنخ‌هایی که تا الآن به‌دست آمده است، احتمالاً نام آن Oatmeal Cookie خواهد بود.

از آن‌جا که وان‌پلاس ۵ پرچم‌دار فعلی این شرکت است، انتظار می‌رود که اولین دستگاه وان‌پلاس باشد که اندروید O را دریافت می‌کند. شاید هم این شرکت تصمیم بگیرد تا نسخه‌ی 5T را به بازار عرضه کند و همراه با آن این آپدیت صورت بگیرد. هرچه باشد این شرکت غیرقابل پیش‌بینی است!

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.