تصاویر تبلیغاتی احتمالی گلکسی نوت 8 سامسونگ لو رفت

با این‌که هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 8 باقیست به نظر می‌رسد تصاویری منتسب به تصاویر رسمی گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرده است.

0

گلکسی نوت 8 قرار است پایان تابستان رونمایی شده تا با آیفون 8 اپل به رقابت بپردازد. این فبلت در ابتدا قرار بود با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش عرضه شود اما ظاهراً سامسونگ نتوانسته این فناوری را به موقع حاضر کند. حالا تصاویر درز کرده در شبکه اجتماعی Weibo چین گوشی هوشمندی بسیار شبیه به گلکسی اس 8 اما با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را نشان می‌دهد که البته این‌بار جایگان مناسبی دارد.

علاوه بر تصویر بالا همچنین چند تصویر رندر شده نیز از گلکسی نوت 8 در فضای اینترنت منتشر شده که به جز محل قرارگیری فلش و حسگر ضربان قلب همخوانی خوبی با تصویر فوق دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته حتی حاشیه‌های صفحه‌نمایش را باریک‌تر از قبل کند و رنگ سبز نیز از گلکسی اس 6 اج بازگشته است. به این ترتیب گلکسی نوت 8 برخلاف شایعات قبلی در شش رنگ مشکی، ارغوانی، آبی مرجانی، طلایی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد شد.

طبق شایعات پیشین این گوشی همچنین قیمتی معادل 900 دلار خواهد داشت و با قلم S-Pen بهبود یافته و دستیار صوتی بیکسبی همراه خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.