اپ‌نت: تکامل پرندگان خشمگین در Angry Birds Evolution

به نظر نمی‌رسد Rovio قصد دست کشیدن از بازی پرندگان خشمگین را داشته باشد. این‌بار این شرکت بازی Revolution را با همکاری Chimera Entertainment عرضه کرده است.

4

این بازی برخلاف اکثر بازی‌های پرندگان خشمگین از گرافیک سه‌بعدی استفاده کرده که به ادعای رویو در حد کنسول‌های بازی است. در این بازی نقش‌آفرینی شما باید به نوبت کاراکترها را حرکت داده و از آن‌ها استفاده کنید. در حال حاضر 5 کلاس مختلف از پرندگان با قابلیت‌های مختلف وجود دارد اما کاربران قادر خواهند بود بیش از 100 کاراکتر رنگارنگ را در طول بازی پیدا کنند. شما باید در ابتدای هر بازی از میان کاراکترهای موجود پنج کاراکتر را برای فرستادن به میدان نبرد انتخاب کنید.

در این بازی هم می‌توانید مثل همیشه به جنگ خوک‌های بدجنس بروید و هم با دوستانتان به رقابت آنلاین بپردازید. از جمله ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به قابلیت تکامل پرنده‌ها، عضو شدن در کلن‌ها، جستجوی جزیره برای جوایز متعدد و به چالش کشیدن دوستانتان اشاره کرد.

بازی تکامل پرندگان خشمگین را می‌توانید به رایگان از اپ‌استور اپل و یا گوگل پلی دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام ببخشید من تو بازی مشکل دارم وقتی میخوان وارد مرحله ترنس شم یا همون قرمز بزرگه از بازی خودکار میاد بیرون چیکار کن درست شه

  2. علیرسا می‌گوید

    دوست عزیز سلام یه سوال دارم من این بازی انگری برد ایوولوشن رو قبلاً بازی کردم تا لول 75 گوشیم ریست شد مجبور شدم دوباره نصب کنم الان چجوری میتونم اکانت قبلی خودم و بازیابی کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر به اکانت گوگل‌تون متصل بوده الان دوباره متصل کنید تا سیو بازی برگرده

      1. علی می‌گوید

        من با ای او اس بازی میکردم و همین اتفاق برام افتا به گیم سنتر هم وصل نبود