درز تصاویر رسمی، قیمت و مشخصات فنی گوشی ذنفون پگاسوس 4A با دوربین دوگانه

گوشی‌های ذنفون سری 4 ایسوس در راه هستند و ظاهرا یکی از این گوشی‌ها را با نام ذنفون پگاسوس 4A در بازار خواهیم شناخت، اکنون نیز شاهد درز تصاویر رسمی و مشخصات ذنفون پگاسوس 4A هستیم.

0

شاهد درز تصاویر و اطلاعاتی از گوشی هستیم که به ذنفون پگاسوس 4A نسبت داده می‌شود. با نگاه اول به این تصاویر می‌توان گفت اگر واقعاً صحت داشته باشند ایسوس در خصوص پگاسوس 4A خوش‌سلیقگی به خرج نداده است و این گوشی به لحاظ زیبا شناختی حرف زیادی برای گفتن ندارد.

همان‌گونه که اشاره کردیم در کنار انتشار تصاویر ذنفون پگاسوس 4A شاهد درز مشخصات این گوشی جدید ایسوس نیز هستیم. با نگاهی به مشخصاتی که از این گوشی به بیرون منتشر شده است می‌توان گفت ذنفون پگاسوس 4A ایسوس در رده گوشی‌های میان‌رده بازار قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب انتظار می‌رود در ذنفون پگاسوس 4A ایسوس شاهد حضور یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی باشیم که رزولوشنی برابر با 720p دارد، از این لحاظ می‌توان به ایسوس خرده گرفت چرا که این روزها صفحه‌نمایش فول اچ‌دی در گوشی‌های میان‌رده رواج پیدا کرده است و جا داشت ایسوس ذنفون پگاسوس 4A را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی راهی بازار می‌کرد.

پردازنده چهار هسته مدیاتک MT6737V، در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی سایر مشخصات اصلی ذنفون پگاسوس 4A را تشکیل می‌دهند.

از قرار معلوم دوربین دوگانه نیز که پیش از این تنها در گوشی‌های تراز اول شاهد آن بودیم به گوشی‌های میان‌رده نیز راه پیدا کرده است و در این گوشی جدید ایسوس شاهد حضور دو سنسور ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. در قسمت جلو نیز ایسوس در ذنفون پگاسوس 4A از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی کمک گرفته است.

یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری و اندروید نوقا نسخه ۷.۰ از سایر مواردی است که انتظار می‌رود در ذنفون پگاسوس 4A حضور پیدا کنند. به احتمال زیاد ایسوس این گوشی جدید خود را با قیمتی حدود ۲۶۳ دلار راهی بازار خواهد کرد.

به این ترتیب به لحاظ قیمت نیز ذنفون پگاسوس 4A نسبت به سایر رقبای خود چندان ارزان‌ قیمت به نظر نمی‌رسد. البته این افزایش قیمت به احتمال زیاد به دلیل حضور دوربین دوگانه در این گوشی است.

به دلیل حضور پردازنده مدیاتک در این گوشی به احتمال زیاد شاهد عرضه دنفون پگاسوس 4A در بازارهای آمریکا نخواهیم بود و اروپا و آسیا، بیشترین بازار این گوشی را تشکیل خواهد داد. انتظار می‌رود ایسوس گوشی ذنفون پگاسوس 4A را تا اواسط مرداد ماه راهی بازار کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.