دوربین وان‌پلاس 5 واقعاً قادر به بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری نیست!

با وجود این‌که وان‌پلاس 5 از دوربین دوگانه و یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد و در رابط کاربری دوربین هم می‌توانید بین 1x و 2x سوییچ کنید اما در واقع بزرگنمایی 2 برابری این دوربین اپتیکال نیست!

0

از آن‌جا که از طراحی ظاهری گرفته تا دوربین وان‌پلاس 5 مشابه آیفون 7 پلاس است و البته یک دکمه 2x برای بزرگنمایی نیز در رابط کاربری دوربین این گوشی قرار گرفته حتماً تصور کرده‌اید دوربین دوم این گوشی با یک لنز زوم دوبرابری همراه است؛ اما ظاهراً این‌طور نیست!

در واقع لنز تله‌فوتو وان‌پلاس 5 تنها قادر به بزرگنمایی اپتیکال تا 1.6 برابر است و برای رسیدن به دو برابر وان‌پلاس از همان روش بزرگنمایی دیجیتال استفاده می‌کند. با این وجود Carl Pei بنیان‌گذار این شرکت ادعا می‌کند این زوم lossless و بدون کاهش کیفیت انجام خواهد شد و گوشی از فناوری جدید SmartCapture این شرکت استفاده می‌کند.

به این ترتیب شاید وان‌پلاس برای رقابت با آیفون مجبور به قرار دادن دکمه زوم دوبرابری شده و در واقع نتوانسته یک لنز تله‌فوتو مناسب برای پرچم‌دارش پیدا کند. با این وجود نمی‌توان تا عرضه رسمی و بررسی بیشتر دوربین این گوشی اظهار نظری قطعی داشت.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.