هواوی علامت تجاری «لمس چهاربعدی» را ثبت کرد!

لمس سه‌بعدی را پیش از این در گوشی‌های تراز اول شاهد بودیم،‌ اما ظاهرا لمس چهار‌بعدی نیز در راه است چرا که باخبر شدیم هواوی علامت تجاری «لمس چهاربعدی» را ثبت کرد!

0

اپل توانست در صفحه‌‌نمایش آیفون 6s خود فناوری جدیدی را معرفی کند که آن را با نام لمس سه‌بعدی می‌شناسیم. هواوی نیز در برخی از گوشی‌های تراز اول خود از لمس سه‌بعدی استفاده کرد.

ظاهرا لمس ۳ بعدی به مذاق هواوی خوش آمده است و این شرکت در حال تحقیق و توسعه فناوری جدیدی با نام لمس ۴ بعدی است. در حال حاضر تنها خبری که از فناوری لمس ۴ بعدی هواوی به بیرون منتشر شده است خبر ثبت علامت تجاری لمس چهار بعدی از جانب هواوی است.

در نتیجه به راحتی نمی‌توان در خصوص ویژگی‌های لمس ۴ بعدی که هواوی قرار است به ارمغان بیاورد نظر داد. این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که ممکن است لمس ۴  بعدی هواوی ربطی به تعامل کاربر به صفحه‌نمایش گوشی نداشته باشد و منظور هواوی از لمس ۴ بعدی، چیزی باشد که هنوز از آن بی‌خبر هستیم.

در توضیحاتی که برای ثبت علامت تجاری لمس ۴ بعدی از جانب هواوی مطرح شده است با فناوری طرف هستیم که در هر نرم افزار و سخت‌افزار موبایل قابل استفاده است. در نتیجه تمامی گوشی‌های همراه، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، کامپیوترها، دوربین‌ها، دستبند‌های تندرستی و محصولاتی از این دست، می‌توان از فناوری لمس ۴ بعدی کمک گرفت.

به این ترتیب باید گفت اگر هواوی واقعا درخصوص فناوری لمس ۴ بعدی حرفی برای گفتن داشته باشد بدون شک در آینده نزدیک شاهد اخبار بیشتری از لمس ۴ بعدی هواوی خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.