سامسونگ از عرضه نسخه پیش‌نمایش دستیار صوتی بیکسبی خبر داد

از قرار معلوم دستیار صوتی بیکسبی در مراحل پایانی توسعه خود به سر می‌برد و خبرها از عرضه نسخه پیش‌نمایش دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ حکایت دارند.

0

حدود دو ماه از عرضه گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ می‌گذرد و سامسونگ همچنان در حال توسعه دستیار صوتی بیکسبی است. اما ظاهرا این دستیار صوتی مراحل نهایی توسعه خود را پشت سر می‌‌گذارد و سامسونگ از عرضه نسخه پیش‌نمایش دستیار صوتی بیکسبی خبر داد.

سامسونگ مدعی بود دستیار صوتی بیکسبی در تعامل با زبان انگلیسی و رعایت گرامر مشکل دارد، اکنون نیز سامسونگ پیش از انتشار نسخه نهایی، پیش‌نمایشی از دستیار صوتی بیکسبی را به صورت محدود در اختیار بعضی از کاربران قرار می‌دهد تا اشکالات بیکسبی مشخص شود.

سامسونگ پس از اعلام خبر عرضه نسخه پیش‌نمایش بیکسبی، مدعی شد هیچ تضمینی وجود ندارد که تمامی کاربران بتوانند به نسخه پیش‌نمایش بیکسبی دسترسی داشته باشند. به این ترتیب کاربران گلکسی‌های اس ۸ برای اجرای نسخه پیش‌نمایش بیکسبی باید برای سامسونگ درخواست ارسال کنند.

این‌گونه که پیداست در نسخه پیش‌نمایش دستیار صوتی بیکسبی خبری از امکانات پیچیده و تعامل‌های سخت و دشوار با کاربر نیست و این دستیار صوتی تنها پیام‌ها را به صورت صوتی از کاربر دریافت و ارسال می‌کند. امکان تغییر تنظیمات و بر قراری تماس تلفنی از طریق صدور فرمان صوتی به بیکسبی نیز از مواردی است که نسخه پیش‌نمایش بیکسبی در اختیار کاربران گلکسی‌های اس ۸ قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که سامسونگ در خصوص زمان دسترسی کاربران به نسخه پیش‌نمایش بیکسبی نیز سخنی به میان نیاورده است. در حال حاضر کابران گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ به امکاناتی نظیر بیکسبی ویژِن برای واقعیت مجازی، بیکسبی هوم و یادآور در بیکسبی دسترسی دارند.

سامسونگ قصد دارد این دستیار صوتی هوشمند را در کنار گوشی‌های همراه هوشمندِ تراز اول خود در سایر تجهیزات هوشمند این شرکت نظیر یخچال‌های هوشمند سامسونگ نیز استفاده کند. در نتیجه با وسواس زیادی بر روی تمام ویژگی‌های بیکسبی کار می‌کند تا در زمان انتشار نسخه‌نهایی بیکسبی، این دستیار هوشمند گوش به فرمان اجرای دستورات باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.