ریزر نسل جدید اولترابوک Blade Stealth را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و رنگ باروتی معرفی کرد

لپ‌تاپ Razer Blade Stealth از زمان عرضه نسل اول همیشه به عنوان یکی از بهترین اولترابوک‌های بازار شناخته شده و حالا ریزر این مدل را آپدیت کرده است.

0

در خانواده لپ‌تاپ‌های Blade ریزر مدل Stealth کوچک‌ترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین آن‌هاست که حالا در نمایشگاه E3 نسل جدید آن رونمایی شده است. در نسل جدید حالا رنگ جدید خاکستری باروتی اضافه شده که در آن خبری از لوگوی همیشه روشن سبز رنگ ریزر نیست.

این لپ‌تاپ در دو نسخه یکی با صفحه‌نمایش 4K با ابعاد 12.5 اینچی مانند گذشته و دیگری 13.3 اینچی با وضوح 3200 در 1800 پیکسل عرضه می‌شود. در نسخه با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر حاشیه‌ها باریک‌تر شده تا ابعاد لپ‌تاپ بدون تغییر باقی بماند.

ترک‌پد نسل جدید نیز حالا از نوع Windows Precision است تا دقت بیشتری داشته باشد و همچنین رم نیز به صورت پیش‌فرض و پایه 16 گیگابایتی است. Blade Stealth با نسل هفتم پردازنده Core i7-7500U با دو هسته 2.7 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Intel HD 620 عرضه می‌شود. به این ترتیب مانند سایر اولترابوک‌ها نباید به فکر بازی با آن باشید مگر این‌که با خرید Razer Core و یک کارت گرافیک مجزا توان گرافیکی آن را چندین برابر کنید.

صفحه‌کلید این اولترابوک مثل گذشته دارای نور پس‌زمینه RGB است تا بتوانید هر دکمه را با هر رنگ دلخواهی روشن کنید. به گفته ریزر باتری نسخه +QHD برای 9 ساعت و باتری نسخه 4K برای 7 ساعت کار دوام خواهد داشت. وزن نسخه‌های 13.3 و 12.5 اینچی نیز به ترتیب 1.33 و 1.28 کیلوگرم اعلام شده است.

نسخه 13.3 اینچی Blade Stealth با قیمت پایه 1400 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی و تا 2000 دلار برای نسخه یک ترابایتی عرضه خواهد شد درحالی‌که نسخه 12 اینچی 4K در دو نسخه 1600 دلاری 512 گیگابایتی و یک ترابایتی 2000 دلاری در دسترس هستند.

منبع Razer
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.