تمام چیزهایی که باید از کنفرانس سونی در E3 2017 بدانید

کنفرانس سونی در E3 2017 در واقع تکرار همان کنفرانس سال پیش این شرکت بود با چاشنی «واقعیت مجازی» و اضافه شدن نمایش گیم‌پلی برخی از بازی‌هایی که بی‌اندازه منتظر حضورشان در این صحنه بودیم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی جدید دیوید کیج و استودیوی خلاقش Quantic Dream اشاره کرد. کنفرانس سونی بیشتر از بقیه‌ی کنفرانس‌ها تریلر و ویدئو داشت و هنوز هم فرصت نکرده‌ایم همه‌ی ویدئوهای به نمایش درآمده را تماشا کنیم!

0

در ادامه شما سرخط خبرهایی که از صبح دیروز از رویداد سونی  در E3 2017 منتشر شده‌اند را مشاهده می‌کنید و در برخی از موارد جزئیاتی از آن را نیز می‌خوانید. همه‌ی اطلاعاتی که شما نیاز است راجع به پلی‌استیشن و بازی‌هایش داشته باشید در این مطلب جمع شده‌اند و برای اطلاع یافتن از آخرین جزئیات هر کدام از اخبار می‌توانید روی لینکی که قرار گرفته است کلیک کنید. برخی از مهم‌ترین تریلرها نیز در این مطلب گنجانده شده‌اند اما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های مشخص شده تریلر‌های منتشر شده را هم به صورت مجزا مشاهده کنید.

کنفرانس سونی طولانی‌تر از معمول نبود، اما آن‌چه قبل از آغاز رسمی کنفرانس روی داد آن را طولانی و پربارتر از همیشه کرد. سونی قبل از این‌که برنامه‌ی اصلی را آغاز کند، در یک نمایش پیش از کنفرانس خود بازی‌هایی را معرفی کرد و تریلرهایی را به نمایش درآورد.

اولین نمایش از بخش چندنفره‌ی ندای وظیفه

سونی توجه طرفداران Call of Duty: WWII را با به نمایش درآوردن اولین تریلر رسمی از بخش چندنفره‌ی این بازی به خود و کنفرانس پلی‌استیشن جلب کرد. این تریلر را اینجا تماشا کنید.

نوستالژی بازی با Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy

عنوان Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تابستان به شمار می‌رود. طرفداران پلی‌استیشن حتما یکی دو خاطره‌ی فراموش نشدنی با کرش دارند. سونی پیش از آغاز کنفرانس خود تریلر تازه‌ای از این بازی به نمایش درآورد. تریلر را اینجا تماشا کنید.

روزهای رفته، امید سونی

نمایش بازی زامبی‌محور و متفاوت Days Gone در کنفرانس سونی شامل موتورسیکلت، زامبی و یک خرس بود! تریلر را در ادامه تماشا کنید:

بازی با سرنوشت

بانجی در مراسم سونی حضور داشت و ما یک تریلر جذاب و دیدنی از بازی Destiny 2 هم تماشا کردیم.

اولین تریلر گیم‌پلی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human که سال پیش در کنفرانس E3 سونی نمایش قابل قبولی داشت، امسال برای اولین بار با گیم‌پلی به این میدان آمده بود. این بازی انحصارا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه‌ی این بازی هنوز دقیقا مشخص نشده است.

اسکایریم و واقعیت مجازی

بتسدا در کنفرانس خود از عناوینی خبر داد که قرار است با فناوری واقعیت مجازی قابل بازی باشند. ظاهرا سونی یکی از عناوین شرکت بتسدا را به انحصار خود در آورده است. تریلر این بازی را اینجا تماشا کنید.

فاینال فانتزی و واقعیت مجازی

سونی همچنین یک بازی «فاینال فانتزی 15» هم به لیست بازی‌های واقعیت مجازی در انحصار خود اضافه کرد. Final Fantasy XV: Monsters of the Deep با واقعیت مجازی سونی قابل بازی خواهد بود.

تریلر جدید «خدای جنگ»

God of War بدون شک محبوب‌ترین بازی پلی‌استیشن است. البته اگر آنچارتد و دیگر بازی‌ها را در نظر نگیریم. سونی سال گذشته در کنفرانس خود از این بازی رونمایی کرد و یک تریلر فوق‌العاده هم از آن به نمایش گذاشت. امسال هم یک تریلر جدید از God of War منتشر شده است.

سونی محدوده‌ی انتشار Gran Turismo Sport را مشخص کرد

بازی Gran Turismo Sport یکی از بازی‌های مورد انتظار پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 4 پرو و واقعیت مجازی پلی‌استیشن است. یک تجربه که منتظر بودیم در سال 2016 محقق شود اما با تاخیر مواجه شد. سونی تاریخ عرضه‌ی این بازی را مشخص کرده است.

Horizon Zero Dawn DLC معرفی شد

یک بسته‌ی الحاقی داستانی برای بازی محبوب و متفاوت سونی منتشر خواهد شد. تریلر آن را تماشا کنید.

رونمایی از بازی جدید The Inpatient

استودیوی سازنده‌ی عنوان Until Dawn که بازی موفقی به شمار می‌رود، از یک بازی جدید برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. این بازی The Inpatient نام دارد و تریلر آن را می‌توانید اینجا تماشا کنید.

بازی Knack 2 معرفی شد

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود با انتشار یک تریلر جدید از بازی Knack 2 رونمایی کرد. این تریلر را می‌توانید اینجا تماشا کنید. بازی 5 سپتامبر یعنی 14 شهریور امسال و با قیمت 40 دلار عرضه خواهد شد.

دموی Marvel Vs. Capcom: Infinite منتشر شد

سونی علاوه بر این‌که در کنفرانس خود از این بازی یک تریلر زیبا به نمایش گذاشت، اعلام کرد که یک دموی قابل بازی از آن بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. Marvel Vs. Capcom: Infinite قرار است 19 سپتامبر یعنی 28 شهریور عرضه شود. تریلر بازی را اینجا تماشا کنید.

Monster Hunter World به پلی‌استیشن باز می‌گردد

کپکام از بازی جدید خود با نام Monster Hunter World رونمایی کرد. مانسترهانتر اخیرا تنها برای کنسول‌های دستی منتشر شده بود. این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و قرار است سال 2018 به بازار بیاید.

موش و واقعیت مجازی

سونی بازی Moss را برای واقعیت مجازی پلی‌استیشن معرفی کرد. این بازی بر ماجراجویی‌های یک موش کوچک تمرکز دارد. تریلر این بازی را اینجا تماشا کنید.

Shadow Of The Colossus بازسازی می‌شود

سونی در جریان کنفرانس خود اعلام کرد که قصد دارد بازی Shadow Of The Colossus را بازسازی کند. فعلا به غیر از یک تریلر چزی از این بازی نمی‌دانیم. تریلر بازی را اینجا تماشا کنید.

مرد عنکبوتی به پلی‌استیشن می‌آید

سونی از Spider-Man جدید که در سال 2018 برای پلی‌استیشن عرضه خواهد شد رونمایی کرد. تریلر این بازی را اینجا تماشا کنید.

بچه ستاره و واقعیت مجازی

دیگر بازی واقعیت مجازی‌طورِ سونی Star Child بود. تریلر این بازی را می‌توانید اینجا تماشا کنید. فعلا چیز زیادی از این بازی نمی‌دانیم.

خیلی داغ و واقعیت مجازی

بازی Super Hot VR دیگر بازی واقعیت مجازی بود که سونی به گنجینه‌ی بازی‌های با پشتیبانی از این فناوری معرفی کرد. این بازی البته قبلا منتشر شده است و بازخوردهای مثبتی هم در بر داشته اما قطعا تجربه‌ی آن با واقعیت مجازی چیز دیگری خواهد بود. تریلر بازی را اینجا تماشا کنید.

میراث گم‌شده‌ی آنچارتد

سونی یک تریلر گیم‌پلی جدید از بازی Uncharted: The Lost Legacy به نمایش گذاشت. این بازی به طور مستقل منتشر می‌شود و می‌شود اسم آن را یک قسمت فرعی یا اسپین آف از آنچارتد محبوب گذاشت. تریلر بازی را اینجا تماشا کنید.

ویتا زنده است

سونی با اعلام خبر انتشار بازی Undertale برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا ما را از نگرانی در آورد و فهمیدیم که کنسول دستی سونی هنوز زنده است. این بازی ابتدا در سال 2015 برای پی‌سی عرضه شده بود و حالا در کنار یک نسخه‌ی کالکتور ادیشن برای پلی‌استیشن 4 و ویتا عرضه می‌شود. تریلر این بازی را اینجا تماشا کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.