اپ‌نت: جزیره ایزولند؛ Isoland

برای حل پازل‌های جذاب به جزیره Isoland سفر کنید و پرده از رازهای آن بردارید. این بازی معمایی زیبا را شرکت RedFish Games برای کاربران اندروید و آیفون که دوستدار بازی‌های پازلی هستند طراحی کرده است.

0

شما به عنوان یک کاوشگر وارد جزیره Isoland شده و به جستجوی اسرار آن می‌پردازید در این بین متوجه شده که به دام افتاده و باید تنها با استفاده از هوش و سرعت عملتان خود را رها کنید. هرکدام از پازل‌ها به گونه‌ای طراحی شده که یک چالش جدید و مهیج را برایتان به همراه بیاورد. پس با دقت و هوشمندی بالا آن‌ها را حل کنید تا هر مرحله از حالت قفل درآمده و وارد مرحله بعدی شوید.

زمینه تصویر برای شما تداعی‌کننده داستانی مرموز و در عین حال هیجان‌انگیز خواهد بود به طوری‌که شمارا ساعت‌ها درگیر خود می‌کند. حل مراحل بازی نیازمند دقتی بالاست چرا که در هر مرحله و هر چالش هرکدام از جزئیات موجود، خود پیغامی به همراه دارند و می‌توانند یک نشانه باشند. پس به هر قسمتی دقت کنید و از هر بخش استفاده نمایید. Isoland همچنین از زبان‌های زیادی پشتیبانی کرده و نیز با صداگذاری زیبا و منحصربفردش یکی از بزرگترین امتیازات را برای جذب مخاطب از آن خودش نموده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.