تمام چیزهایی که باید از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 بدانید

کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 به گواه بهترین کنفرانس خبری امسال بود و نه تنها خبرهای زیادی در بر داشت و توانست بازی‌های این شرکت را به بهترین نحو به مخاطب ارائه کند، بلکه شروع، میانه و پایان هیجان‌انگیز و حساب شده‌ای داشت و خود بسیاری از جنبه‌های سرگرم‌کنندگی را هم رعایت کرده بود.

0

در ادامه شما سرخط خبرهایی که از دیشب از رویداد یوبی‌سافت در E3 2017 منتشر شده‌اند را مشاهده می‌کنید و در برخی از موارد جزئیاتی از آن را نیز می‌خوانید. همه‌ی اطلاعاتی که شما نیاز است راجع به یوبی‌سافت و بازی‌هایش داشته باشید در این مطلب جمع شده‌اند و برای اطلاع یافتن از آخرین جزئیات هر کدام از اخبار می‌توانید روی لینکی که قرار گرفته است کلیک کنید. برخی از مهم‌ترین تریلرها نیز در این مطلب گنجانده شده‌اند اما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های مشخص شده تریلر‌های منتشر شده را هم به صورت مجزا مشاهده کنید.

میاموتو Mario & Rabbids: Kingdom Battle را به ارمغان آورد

در ابتدای کنفرانس یوبی‌سافت آقای میاموتو از نینتندو بر روی صحنه حاضر شد و این بازی را که مدت‌ها منتظرش بودیم به نمایش درآورد. اولین تریلر از این بازی منتشر شد. جزئیات بیشتر در مورد این بازی و همکاری نینتندو و یوبی‌سافت برای خلق یک عنوان که در دنیای ماریو می‌گذرد اما با بقیه بازی‌های ماریو متفاوت است برای بعد باقی ماند. این بازی برای نینتندو سوئیچ به صورت انحصاری در شهریور امسال عرضه می‌شود. برای تماشای تریلر بازی به این‌جا مراجعه کنید.

Assassin’s Creed Origins رازهای مصر را فاش می‌کند

اولین حضور و نمایش رسمی قسمت بعدی فرقه اساسین در کنفرانس مایکروسافت بود. [اینجا بخوانید] اما دلیلی نداشت که این بازی در کنفرانس شرکت مادر خود غیبت کند. بنابراین یوبی‌سافت با ارائه‌ی یک تریلر جذاب و دوست داشتنی آن‌چه طرفداران انتظار داشتند را براورده کرد. این‌جا می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

رونمایی از بازی The Crew 2

یکی از خبرهای مهم کنفرانس یوبی‌سافت رونمایی از قسمت جدید بازی رانندگی این شرکت با نام The Crew بود.

گل سرسبد مجلس: South Park: The Fractured But Whole

بازی South Park: The Fractured But Whole همواره و برای همیشه و تا ابد یکی از بهترین بازی‌های یوبی‌سافت خواهد بود چون به هر حال ما داریم در مورد ساوت‌پارک حرف می‌زنیم. حضور این بازی در کنفرانس شب گذشته‌ی یوبی‌سافت حضور خوب و خوشی بود و خبرهای زیادی در پی داشت.

یک بازی کاملا جدید با محوریت دزدان دریایی

خبر دیگر از کنفرانس یوبی‌سافت رونمایی از یک بازی کاملا جدید بود. Skull & Bones را استودیوی سازنده‌ی Assassin’s Creed IV می‌سازد و به همین خاطر این بازی باید آشناتر از آن‌چه که نیاز است به نظر برسد! اطلاعات بیشتر و تریلر این بازی در اینجا.

Transference یک پروژه‌ی بلندپروازانه

یوبی‌سافت و «الیجا وود» با همکاری یکدیگر یک بازی برای واقعیت مجازی تولید می‌کنند. همین یک جمله می‌تواند هر مخاطبی را برای تماشای تریلر بازی ترغیب کند. این بازی قرار است بهار 2018 به بازار عرضه شود. اطلاعات بیشتر و تریلر بازی در اینجا.

همان همیشگی

Just Dance 2018 هم در کنفرانس شب گذشته‌ی یوبی‌سافت حضور داشت. از ارائه‌ی تصاویر و تریلرها و اتفاقاتی که در حین رونمایی از این بازی در کنفرانس یوبی افتاد معذوریم! این بازی هم اکتبر امسال عرضه می‌شود.

یک بازی عجیب و فضایی Starlink: Batte For Atlas

سازندگان اسپلینترسل به دنبال خلق یک تجربه‌ی جدید عنوان Starlink: Batte For Atlas را رونمایی کردند. این بازی توسط یوبی‌سافت تورنتو ساخته می‌شود. در توضیحات این بازی آمده است که از اسباب‌بازی‌های واقعی استفاده می‌کند. حالا شما هر تعبیری که می‌دانید از این سبک بازی بکنید.

استیپ، به المپیک می‌رود

یک بسته‌ی الحاقی بزرگ با محوریت المپیک برای بازی Steep (شبیه‌‌ساز اسکی) معرفی شد. اطلاعات بیشتر از این بسته و این بازی را اینجا بخوانید. 

گیم‌پلی Far Cry 5 به کنفرانس جان داد

در دقایق پایانی کنفرانس یوبی‌سافت و درست زمانی که تقریبا همه منتظر ته کشیدن برگ‌های برنده و جذاب این شرکت بودند، فارکرای 5 با اولین نمایش درست و درمان از گیم‌پلی بازی وارد شد و صحنه را در دست گرفت.

حسن ختام برنامه‌های یوبی‌سافت: Beyond Good & Evil 2

این بازی اولین بار در سال 2008 رونمایی شد و بعد از آن مدام در انواع و اقسام سکوت‌های خبری و غیرخبری فرو رفت. طرفداران البته شب گذشته با یک تریلر هیجان‌انگیز از این بازی روبرو شدند که در تلاشیم به دستتان برسانیم. فعلا آپارات مدام این ویدئو را حذف می‌کند چون اندک مواردی دارد. اطلاعات بیشتر از این بازی را می‌توانید اینجا بخوانید.

مهم‌ترین اخبار E3 2017 را در فارنت دنبال کنید. با ما همراه باشید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.