تماشا کنید: گیم‌پلی بازی Far Cry 5 در E3 به نمایش درآمد

شب گذشته در کنفرانس «یوبی‌سافت»‌ در E3 2017 اطلاعات بیشتری از بازی Far Cry 5 منتشر شد و گیم پلی این بازی نیز در تریلری به نمایش گذاشته شد.

0

یوبی‌سافت چند وقت قبل‌تر بازی فارکرای 5  (Far Cry 5) را معرفی کرده بود و شب گذشته نیز در کنفرانس خود در E3 اطلاعات تکمیلی از این بازی منتشر کرد.

یوبی‌سافت همچنین با نمایش گیم‌پلی بازی ویژگی‌های بسیاری از بازی را به معرض دید گذاشت. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان هدایت سگ و استفاده از آن به عنوان یک متحد کارامد اشاره کرد. در بالای همین مطلب می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی ز این بازی را تماشا کنید. این اولین نمایش طولانی گیم‌پلی از بازی است. اطلاعات بیشتر در مورد فارکرای 5 را این‌جا بخوانید.

این بازی اواخر زمستان امسال به بازار عرضه می‌شود. یوبی‌سافت اعلام کرده که بازی برای پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس بهینه‌سازی می‌شود. مهم‌ترین اخبار E3 را در فارنت دنبال کنید.

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.