اپ‌نت: ساخت آسان لوگو InstaLogo Logo Creator

برای طراحی و ایجاد لوگوهایی ساده اما زیبا و کاربردی اپلیکیشن InstaLogo Logo Creator را بر روی گجت اندروید و یا iOS خود نصب کنید تا بدون نیاز به توانایی و مهارت زیاد در این زمینه بتوانید به راحتی لوگوی موردنظرتان را طراحی و خلق کنید. این اپ پرطرفدار توسط استودیوی PocketSoft Kft طراحی و عرضه شده است.

0

با استفاده از InstaLogo Logo Creator می‌توانید به صورت کاملا حرفه‌ای اما آسان به طراحی لوگو بپردازید. این اپ در ابتدا به صورت پیش فرض تعدادی تصویر را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به وسیه آن‌ها طراحی را انجام دهید. از انواع مختلف و متوعی از فونت‌ها می‌توان استفاده کرد و یا حتی فونت دلخواه خودتان را در آن به کار ببرید. استفاده از عکس‌ها و فونت‌ها به راحتی با کشیدن دست روی صفحه امکان‌پذیر می‌شود. اگر رنگ موردنظرتان را بخواهید از خود تصویر بگیرید به راحتی از گوشه‌ای از آن رنگ را انتخاب کنید و بر روی فونت اعمال نمایید.

به طور کلی برای کار کردن با InstaLogo Logo Creator و ایجاد تصاویر دلخواه ویا رسم اشکال مورنظر می‌توانید با دست روی تصویر کشیده و طراحی را با لمس انگشتانتان انجام دهید. تنوع رنگ و تصویر در اپ به گونه‌ای است که با انتخاب از میان آن‌ها به نتیجه‌ای کاملا حرفه‌ای خواهید رسید. در نهایت با ارتباط با سرویس‌های ابری مانند دراپ باکس و… به راحتی لوگو را ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید. ذخیره تصویر نهایی با فرمت دلخواه شما انجام شده و می‌تواند به راحتی از آن پرینت گرفته شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.