تاریخ انتشار Assassin’s Creed: Origins مشخص شد

در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 گیم‌پلی بازی نیز به نمایش درآمد و تاریخ عرضه‌ی قسمت جدید از فرقه اساسین مشخص شد.

3

پس از مدت‌ها شایعه و جزئیاتی که در هفته‌ی منتهی به E3 درز کرده بودند، بالاخره یوبی‌سافت رسما بازی خود را به نمایش در آورد. اولین تریلر رسمی از این عنوان که همان‌طور که قبلا اعلام شده بود «ریشه‌ها» (Origins) نام دارد در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد. این تریلر را در ادامه تماشا می‌کنید:

Assassin’s Creed Origins همان‌طور که شایعه شده بود در مصر باستان جریان دارد. شخصیت اصلی آن Bayek نام دارد و بازی نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است. از جمله این‌که شرکت سازنده المان‌های نقش آفرینی زیادی را به بازی وارد کرده‌اند تا گیم‌پلی متحول شده‌ای را به مخاطب عرضه کنند. گیم‌پلی بازی نیز در جریان کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد که می‌توانید در اینجا آن را تماشا کرده و دیگر جزئیات منتشر شده از بازی را بخوانید.

این بازی 27 اکتبر مصادف با 5 آبان 96 به بازار عرضه می‌شود. پلتفرم‌های مقصد این بازی یوبی‌سافت ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی خواهد بود. بازی در بدو انتشار از حالت 4K کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند.

اخبار E3 2017 را در فارنت دنبال کنید.

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mohammad می‌گوید

    سلام ببخشید من این بازیو با ویندوز ۸.۱ ک بازی میکردم رو مدیوم راحت بدون لگ بازی میکردم، ولی الان ک ویندوز ۱۰ بیلد ۱۸۰۹ نصب کردم بازیش خیلی لگ میزنه نمیدونم از چیه مشکل، بنظرتون میتونه از ویندوز باشه؟ تو بازیای دیگمم یکم لگ دار شدن

  2. پارسا می‌گوید

    با سلام، من این بازی نسخه کورپکشو دانلود و اقدام ب نصب کردم حجمش نصبیش حدود ۷۲گیگ هستش، وقتی محل نصب بازی رو توی درایو g انتخاب میکنم بازی شروع میکنه ب نصب کردن، بعد درایو cهم ک من توجه کردم وقتی بازی نصبش ب ۲۷ درصد رسید درایو c ۱۴ گیگ ب حجمش اضاف شد! میخواستم بدونم این مشکل برای چی هست؟ وایا وقتی نصب بازی ۱۰۰ درصد بشع حجم بیشتری ب درایوc اضاف میشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممکنه فایل ها وقتی در حال اکسترکت هست موقت توی درایو C ذخیره بشه و بعد منتقل بشه به درایو G