درز تصویر احتمالی گلکسی نوت 8 در رنگ آبی

به‌تازگی تصویری پخش‌شده که ادعا می‌شود گلکسی نوت 8 در رنگ آبی روشن است. این تصویر پشت دستگاه را نشان می‌دهد و به رنگ آبی دستگاه گلکسی نوت 7 که سال گذشته عرضه شد، شباهت دارد.

0

گوشی شبیه به گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس به نظر می‌رسد که گوشه‌های آن اندکی گردتر شده‌اند. اثری از حسگر اثرانگشت در آن دیده نمی‌شود، به نظر می‌رسد که دوربین پشتی به لنز دوگانه مجهز شده است و حسگرها به‌صورت عمودی قرارگرفته‌اند؛ فلش LED گوشی نیز در پایین این ترکیب قرار دارد.

اگر این طراح واقعی و نهایی گلکسی نوت 8 باشد، نبود حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم گرفته این قطعه را مانند دستگاه‌های قبلی به جلوی گوشی و شاید به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند. جدای از انتقال حسگر اثرانگشت، به نظر می‌رسد که سامسونگ طراحی خود برای سری گوشی‌های گلکسی اس8 را حفظ کرده است چراکه گلکسی نوت 8 جدید به طراحی گوشی‌های گلکسی اس 8 وفادار مانده، اما ویژگی‌های ظاهری مخصوص به خود را هم دارد.

گوشی‌ای که در تصویر پایین می‌بینیم، زاویه‌های تیزتری داشته و دشوار می‌توان تشخیص داد که آیا حاشیه خارجی هم کاملاً مشکی است یا در رندر این‌طور به نظر می‌رسد؛ اما در تصویر بالا حاشیه خارجی دستگاه احتمالاً یا نقره‌ای‌رنگ است، یا رنگ آبی پشت‌گوشی را دارد. تا اینجا شباهت‌ها شامل ترکیب عمودی دو لنز پشتی دوربین، جایگاه فلش LED، لوگوی سامسونگ و رنگ آبی روشن دستگاه هستند. این رنگ آبی روشن از زمانی که سامسونگ Galaxy S7 Edge را در رنگ جدید عرضه کرد، به شهرت رسید. با توجه به عکسی که دیروز از عرضه گلکسی اس8 پلاس و گلکسی اس8 پخش شد، به نظر می‌رسد که شاهد عرضه این دو دستگاه در رنگ آبی روشن نیز باشیم.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.