نسخه 59 مرورگر کروم در اندروید با وعده سرعت بالاتر و اشغال کمتر حافظه رم منتشر شد

تاکنون سر اندروید برای دریافت نسخه جدید مرورگر کرم بی‌کلاه مانده بود، اما اکنون خبر می‌رسد که نسخه ۵۹ مرورگر کروم برای اندروید با وعده سرعت بالاتر و اشغال رم کمتر منتشر شده است.

0

گوگل پیش از این نسخه جدید مرورگر محبوب و پرطرفدار کروم را برای کاربران توزیع‌های لینوکس، ویندوز و مک‌ منتشر کرده بود. اما خبری از انتشار نسخه جدید کروم برای اندروید در میان نبود تا اینکه با خبر شدیم توسعه‌دهندگان نسخه اندرویدِ مرورگر کروم برای انتشار نسخه‌ای جدید دست‌ به کار شده‌اند.

تغییراتی که در کروم جدید نسخه اندروید مشاهده می‌کنیم ممکن است در نگاه اول زیاد به نظر نرسد اما این‌گونه که پیداست گوگل حسابی دستی بر سر و روی این مرورگر کشیده‌ است و به لحاظ فنی در کروم جدید نسخه اندروید شاهد ویژگی‌های چشمگیری هستیم.

فروردین ماه امسال بود که گوگل اعلام کرد قصد دارد در آپدیت جدید کروم سرعت بارگذاری صفحات را به میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر کند. از قرار معلوم این وعده صحت دارد و در گوگل کروم نسخه اندروید شاهد افزایش چشمگیر سرعت بازگذاری صفحه‌ها هستیم.

در کنار این ویژگی، گوگل باگ‌های زیادی را نیز در کروم اندروید با این آپدیت جدید برطرف کرده است. ویژگی‌های نسخه جدید کروم به همین‌جا ختم نمی‌شود و گوگل مدعی است این مروگر میزان رم کمتری را نیز اشغال می‌کند. از قرار معلوم این کار از طریق آپدیت موتور جاوا اسکریپت در کروم نسخه اندروید صورت گرفته است.

امکان مشاهده بی‌‌عیب و نقص تصاویر متحرکی که با فرمت PNG ساخته شده‌اند نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در نسخه جدید مرورگر کروم اندروید شاهد آن‌ هستیم.

مرورگر کروم نسخه ۵۹ برای اندروید منتشر شده است اما این گونه که توسعه دهندگان این مرورگر مدعی هستند تا چند هفته دیگر کاربران اندرویدی قادر به دانلود کروم نسخه ۵۹ از گوگل‌پلی خواهند بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.