اچ‌پی نسل جدید دستگاه‌های گیمینگ Omen خود را معرفی کرد

برای بهترین تجربه از بازی‌های رایانه‌ای باید همیشه جدیدترین سخت‌افزار را به خدمت بگیرید، اچ‌پی نیز به همین دلیل نسل جدید دستگاه‌های گیمینگ Omen خود را معرفی کرده است.

0

سری محصولات Omen اچ‌پی مختص گیمرها ساخته می‌شود و انصافا نیز باید گفت که محصولات درجه یکی را در این زمینه از جانب اچ‌پی شاهد هستیم. اکنون نیز اچ‌پی دستی بر سر و روی دستگاه‌های گیمینگ سری Omen خود کشیده است و شاهد معرفی نسل جدید این تجهیزات هستیم.

مایک نَش (Mike Nash)، مدیر واحد فناوری‌های اچ‌پی طی مراسمی از لپ‌تاپ‌های جدید ۱۵ و ۱۷ اینچی سری Omen رونمایی کرد. اچ‌پی کیس دسکتاپ گیمینگی را نیز رونمایی کرد که بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری به راحتی باز می‌شود.

مدل ۱۵ اینچی لپ‌تاپ گیمینگ Omen اچ‌پی با بالاترین تجهیزات سخت‌افزاری به قیمت ۱۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد و مدل ۱۷ اینچی این لپ‌تاپ‌ها را در بازار با قیمت ۱۸۰۰ دلار شاهد خواهیم بود.

کاربران لپ‌تاپ Omen که صفحه‌نمایشی ۱۵ اینچی دارد قادر به انتخاب کارت‌های گرافیک انویدیا GTX 1060 یا AMD RX550 هستند. لپ‌تاپ Omen که صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچ دارد نیز از کارت گرافیک انویدیا GTX 1070 یا AMD RX580 بهره می‌برد.

گفته می‌شود که هر دو مدل این لپ‌تاپ ها با تاکید بر روی فرآیند خنک‌سازی داخل لپ‌تاپ ساخته شده‌اند. از قرار معلوم برای رسیدن به این هدف اچ‌پی در این لپ‌تاپ‌ها نسبت به مدل‌های قبلی از ۲ برابر فن بیشتری استفاده کرده است.

از طرف دیگر از آنجایی که جامعه گیمرها علاقه زیادی به بازی‌های واقعیت مجازی از خود نشان می‌دهند، هر دو مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری Omen از فناوری واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کنند.

اچ‌پی در کنار معرفی این لپ‌تاپ‌های جدید، محصولات دیگری را نیز برای گیمرها در آستین داشت. مانیتورهای ۲۵ و ۲۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و فناوری‌ FreeSync از دیگر دستگاه‌های گیمینگی بود که از جانب ا‌چ‌پی معرفی شد.

در کنار این محصولات اچ‌پی دستگاهی را با نام HP accelerator معرفی کرد. این محصول در واقع یک محفظه کارت گرافیک خارجی است که با اتصال از طریق پورت تاندربولت، به کامپیوتر یا لپ‌تاپ قدرت گرافیکی مورد نیاز برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای را می‌‌دهد. این محصول قیمتی حدود ۳۰۰ دلار خواهد داشت؛ بدیهی است کارت گرافیک را باید جداگانه تهیه کنید.

منبع venturebeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.