بازی «فیفا 18» به صورت رسمی معرفی شد

با انتشار اولین تیزر تریلر از بازی مشخص شد که ستاره‌ی فیفا 18 کسی نیست جز کریستیانو رونالدو بازیکن موفق تیم رئال مادرید که تصویر او بر روی جلد بازی هم قرار می‌گیرد.

0

EA Sports سازنده‌ی این مجموعه بازی که همچنان با فیفا 17 می‌درخشد، ترجیح داد که بازی فیفا 17 را پیش از E3 معرفی کند و در این نمایشگاه فرصت داشته باشد تا بیشتر روی بازی و امکانات آن مانور بدهد و جزئیات نهایی و بیشتری از بازی را در اختیار مخاطبین بگذارد.

اگر شما هم از طرفداران فوتبال و بازی فیفا هستید با شنیدن اطلاعاتی که در حال حاضر از فیفا 18 منتشر شده‌اند خوشحال می‌شوید. این بازی همچنان با انجین فراست‌بایت استودیوی «دایس» ساخته می‌شود و بخش Journey را در بر خواهد داشت. کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی پرتغالی تیم رئال مادرید هم به صورت رسمی ستاره‌ی این بازی است و تصویر روی جلد فیفا 18 به او اختصاص دارد.

بازی فیفا 18 تغییر سیاست همراهی این سری بازی از نظر کنسول را نشان می‌دهد و برخلاف سال‌های گذشته این بار پلی‌استیشن حامی اصلی سری فیفا است. در نتیجه EA نام مستعار Legends را با عنوان Icons عوض کرده است. Icons همانند Legends که قبلا بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس شاهد آن بودیم، تعدادی از ستاره‌های بازنشسته فوتبال را به بخش محبوب FUT می‌آورد. اولین ستاره معرفی شده رونالدو برزیلی است.

جدا از نسخه استاندارد بازی، شاهد دو نسخه دیگر هم از بازی فیفا 18 خواهیم بود، اولی نسخه رونالدو و دومی نسخه Icon. پیش‌خرید کردن هر کدام از این دو نسخه به شما اجازه دسترسی به بازی، سه روز قبل از انتشار رسمی، هفتم مهر امسال، را می‌دهد و همچنین تعدادی آیتم داخل بازی دیگر به شما تعلق خواهد گرفت. در ادامه تیزر بازی FIFA 18 را مشاهده کنید:

بازی FIFA 18 در تاریخ بیست و یک سپتامبر مصادف با سی‌ام شهریور در دسترس کاربران سرویس EA Access یا Origin Access قرار می‌گیرد. همچنین نسخه‌ای از فیفا 18 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود اما انجین ساخت آن همانند نسخه‌های پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتمی، انجین فراست‌بایت نخواهد بود. این نسخه از بخش داستانی Journey نیز بی‌بهره است.

اولین نمایش از گیم‌پلی بازی در E3 و کنفرانس EA Play به اجرا در خواهد آمد. در تاریخ هفتم مهر پاییز امسال منتظر انتشار بازی فیفا 18 روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و البته پلتفرم پی‌سی باشید. نظر شما در مورد فیفای امسال چیست؟

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.