اپل قلم Apple Pencil جدید را با سرعت بالاتر معرفی کرد

پس از این‌که مایکروسافت با قلم Surface Pen خود نگاه‌ها را به خود جلب کرد حالا نوبت به اپل رسیده تا عنوان سریع‌ترین قلم دیجیتال را از مایکروسافت پس بگیرد.

0

امشب در کنفرانس WWDC 2017 اپل در کنار رونمایی از نسل جدید آی‌پد پرو قلم جدید Apple Pencil را نیز معرفی کرد. این قلم با 20 میلی‌ثانیه تأخیر در مقابل 21 میلی ثانیه در سرفیس پن سریع‌ترین قلم دیجیتال دنیا خواهد بود. اپل این تأخیر ناچیز را به لطف صفحه‌نمایش جدید آی‌پد پرو با نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز امکان‌پذیر کرده است.

البته هنوز مشخص نیست آیا تعداد درجات فشار نیز در این قلم بهبود یافته یا خیر. قلم Surface Pen اخیرا با 4096 درجه فشار و نیروی فعال‌سازی 12 گرم معرفی شده است. در قلم جدید اپل همچنین می‌توانید با لمس صفحه هنگامی که آی‌پد خاموش است اپلیکیشن نوت را فراخوانی کنید و دست‌نوشته‌های شما نیز شناسایی شده و قابل جستجو خواهند بود.

این قلم احتمالاً با تمامی آی‌پد پروهای عرضه شده تاکنون سازگار خواهد بود اما سرعت بالاتر را تنها در نسل جدید iPad Pro شاهد خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.