اوپو R11 با دوربین دوگانه تله‌فوتو و اسنپ‌دراگون 660 معرفی شد

سرانجام اوپو پرچم‌دار جدید خود را با نام Oppo R11 معرفی کرد. این گوشی از تراشه اسنپ‌دارگون 660 کوالکام و دوربین دوگانه بهره گرفته است.

0

شاید مانند اکثر گوشی‌های اوپو، R11 نیز شباهت زیادی به آیفون اپل داشته باشد. این گوشی فلزی در رنگ‌های مشکی، طلایی و رزگلد از 21 خردادماه در چین عرضه خواهد شد. R11 دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی از نوع AMOLED و با وضوح 1080p است که از اندروید 7.1 با رابط کاربری Color OS بهره می‌گیرد.

R11 همچنین دارای دوربین دوگانه 20 + 12 مگاپیکسلی بوده که درست مانند آیفون 7 پلاس اپل و می 6 شیائومی یکی از دوربین‌ها تله فوتو و برای زوم اپتیکال 2 برابری طراحی شده است. اما اوپو از پردازشگر تصاویر Qualcomm Spectra برای زوم کردن روی تصاویر بهره گرفته است. این دوربین همچنین قابلیت عکسبرداری پرتره را نیز مانند آیفون داراست تا حس یک تصویر با دوربین حرفه‌ای را تداعی کند. دوربین سلفی این گوشی نیز 20 مگاپیکسلی بوده تا به یکی از بهترین‌ها برای سلفی تبدیل شود.

چیپست به کار گرفته شده در این گوشی اسنپ‌دراگون 660 با هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 510 بوده که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای اکثر کاربران کافیست. اوپو برای این گوشی یک باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته و با وجود این‌که قیمت گوشی را رسماً اعلام نکرده اما منابع مختلف قیمت 485 دلار را اعلام کرده‌اند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.