آپدیت اندروید 7.1.1 موتو ایکس پلی موتورئولا از راه رسید

گوشی Moto X Play موتورولا که در سال 2015 میلادی عرضه شد، یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندی است که آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کند و احتمالاً با توجه به قدمتش، تعجب‌برانگیز هم هست.

1

جالب است بدانید که این گوشی برخلاف بیشتر دستگاه‌های غیر نکسوس یا پیکسل که اندروید 7.0 را دریافت کرده‌اند، اندروید نسخه 7.1.1 را دریافت می‌کند. این نکته خوبی است، چراکه نشان می‌دهد دستگاه باگ‌های آن‌چنانی برای برطرف کردن نداشته است.

سایت رسمی پشتیبانی موتورولا اسناد مربوط به این آپدیت را جهت مطالعه قرار داده است، پس عرضه آپدیت به کاربران نیز باید آغازشده باشد.

جدای از اینکه نسخه جدیدتری از سیستم‌عامل گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، گوشی آن‌ها به جدیدترین پچ امنیتی نیز مجهز می‌شود. بعد از دریافت و نصب این آپدیت، تاریخ پچ امنیتی به 12 اردیبهشت 96، یا یک ماه مه سال 21 میلادی تغییر خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسن می‌گوید

    سلام چرا هرکاری میکنم گوشیم ارتقاء پیدا نمیکنه اندروید 7.1.1 اومده ولی نمیشه مشکلش چیه یا چکارکنم