تأیید شد: تمام گوشی‌های جدید نوکیا به اندروید O آپدیت خواهند شد

نوکیا برای اینکه چیزی در حق گوشی‌های اندرویدی که تولید می‌‌کند کم نگذارد تایید کرد که تمامی گوشی‌‌های جدید نوکیا به اندروید O آپدیت خواهند شد.

0

شرکت فنلاندی  HMD Global که تولید گوشی‌های برند نوکیا را بر عهده دارد اوایل هفته گذشته رسما اعلام کرد هر ۳ گوشی که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ رونمایی کرد تا اواخر تیر ماه سال جاری راهی بازار خواهند شد.

اما این تنها خبر خوشی نیست که نوکیا برای علاقه‌مندان گوشی‌های اندرویدی داشت، این شرکت خوشنام اعلام کرد به محض اینکه گوگل نسخه اندروید O را منتشر کند، تمامی گوشی‌های جدید نوکیا را به اندروید O آپدیت خواهد کرد.

اگر با زمان‌بندی گوگل برای انتشار نسخه‌های جدید اندروید آشنا باشید حتما می‌دانید که گوگل رسم دارد پاییز هر سال نسخه جدید اندروید را معرفی کند. به این ترتیب اگر امسال نیز گوگل بر سر این رسم باقی بماند و شاهد انتشار اندروید O باشیم. باز هم برای اینکه نوکیا این نسخه جدید اندروید را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کند یکی دوماهی زمان لازم است.

در این بین گفته می‌شود که نوکیا حداقل سه گوشی جدید دیگر را نیز تا پایان سال میلادی جاری راهی بازار خواهد کرد. با این حساب به غیر از نوکیا ۳، ۵ و ۶ شاهد ۳ گوشی اندرویدی دیگر از جانب نوکیا هستیم که تا انتهای سال با اندروید O راهی بازار خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.