اچ‌تی‌سی از بخش اعلان گوشی‌هایش برای تبلیغ U11 استفاده می‌کند!

اچ‌تی‌سی به هر دری می‌زند تا برای U11 تبلیغ کند، اکنون نیز باخبر شدیم اچ‌تی‌سی از بخش اعلان گوشی‌هایش برای تبلیغ U11 استفاده می‌کند!

2

اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند تراز اول و پرچمدار U11 را به زودی راهی بازار خواهد کرد، انصافا باید گفت این گوشی امکانات خوب و قابل قبولی دارد اما برای بالابردن میزان فروش گوشی U11 اچ‌تی‌سی چاره‌ای به غیر از تبلیغ برای این گوشی پرچمدار جدید خود ندارد.

همان‌‌‌گونه که شما هم بهتر از ما می‌‌دانید تبلیغات هزار و یک روش دارد و می‌توان با شیوه‌های خلاقانه، به فروش بیشتر یک محصول کمک کرد. در این بین اچ‌تی‌سی به این فکر افتاده است که برای افزایش فروش HTC U11 از کاربران قدیمی‌ گوشی‌های خود کمک بگیرد. به همین منظور شاهد هستیم که اچ‌تی‌سی در قسمت اعلان‌ گوشی‌های خود برای کاربران، پیام‌ تبلیغاتی در خصوص U11 ارسال کرده است.

یکی از کاربران شبکه رددیت اطلاعات جالبی را از گوشی اچ‌تی‌سی وان اِم ۸ در یکی از اپراتورهای استرالیا به اشتراک گذاشته است که بر اساس این اطلاعات اچ‌تی‌سی برای این کاربر پیام تبلیغاتی را در خصوص معرفی گوشی U11 ارسال کرده است.

ناگفته نماند که سایر شرکت‌های نیز گاهی اوقات برای معرفی محصولات جدید خود از چنین شیوه‌ای استفاده می‌کنند. در این زمینه می‌توان به گوشی‌های اکسپریا اشاره کرد که سونی از قسمت Xperia Lounge برای تبلیغ گوشی‌های جدید خود استفاده می‌کند.

اما تاکنون شاهد تبلیغ یک محصول جدید در قسمت اعلان‌های گوشی نبوده‌ایم. این امر ظاهرا به مذاق کاربران اچ‌تی‌سی نیز خوش نیامده است و چنین شیوه‌ تبلیغی را ناشی از درماندگی اچ‌تی‌سی در فروش گوشی‌هایش می‌دانند.

ناگفته نماند که اچ‌تی‌سی نیز اجازه عدم نمایش پیام‌های تبلیغاتی از این دست را برای کاربران مهیا کرده است. برای اینکار کاربر باید وارد قسمت تنظیمات در دو  اپلیکیشن‌ اچی‌تی‌سی شده و گزینه Push Notifications را در قسمت تِم‌ غیر فعال کنند. گزینه Notifications هم در قسمت Blinkfeed باید غیر فعال شود.

به این نکته نیز باید اشاره کنیم که ظاهرا تنها کاربران استرالیایی گوشی‌های اچ‌تی‌سی هستند که پیام‌های تبلیغاتی از این دست را دریافت کرده‌اند. با این حساب ممکن است اچ‌تی‌سی، استرالیا را به عنوان منطقه‌ای برای آزمایش ارسال پیام‌های تبلیغاتی جهت گوشی‌های خود انتخاب کرده است.

در نتیجه ممکن است پس از دریافت بازخورد منفی کاربران، شاهد این گونه تبلیغات از جانب اچ‌تی‌سی در سایر کشورها نباشیم.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که اچ‌تی‌سی U11 به عنوان یک گوشی پرچمدار توانسته است نظر مثبت کارشناسان صنعت موبایل را به خود جلب کند. این گوشی به لحاظ طراحی ممکن است یارای رقابت با پرچمداران ۲۰۱۷ را نداشته باشد اما به لحاظ سخت‌افزار به خوبی از عهده رقابت با گوشی‌هایی نظیر گلکسی اس ۸ و جی ۶ ال‌جی بر می‌آید.

با این حساب انتظار می‌رود با توجه به قیمت کمتری که U11 نسبت به پرچمدارانی نظیر گلکسی اس ۸ دارد، شاهد افزایش تقاضا برای این گوشی پرچمدار باشیم.

 

منبع digitaltrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Assasin می‌گوید

    سامسونگ هم به هر دری زد واسه اس ۸ من خودم جی ۵ پرایم داشتم چندین و چندبار برام پیغامunbox your phone اومد ول کن هم نیست

  2. mohamad می‌گوید

    وضعیت اچ تی سی یه کلاسه درسه واسه همه شرکت ها. اینکه بزرگترین برند اکوسیستم بزرگی مثل اندروید میتونه به چه روزی بیفته