شایعه: ال‌جی جی 6 پرو و جی 6 پلاس در راهند

طبق شایعاتی از یک رسانه کره‌ای ال‌جی قصد دارد دو نسخه دیگر از پرچم‌دار خود را با نام‌های G6 Pro و G6 Plus معرفی و روانه بازار کند.

0

متأسفانه طبق این شایعه باز هم خبری از پردازنده اسنپ‌دراگون 835 در این دو نسخه نبوده و ال‌جی آن‌ها را با تغییراتی نسبتاً جزئی روانه بازار خواهد کرد. جی 6 پلاس قرار است به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و شارژ سریع مجهز باشد درحالی‌که جی 6 پلاس حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد. هنوز مشخص نیست تفاوت‌های دیگر این دو نسخه نسبت به مدل فعلی چیست اما گفته می‌شود نسخه پرو ارزان‌تر از مدل اصلی و نسخه پلاس گران‌تر از آن خواهد بود. هرچند که منطقی نیست پسوند Pro نشان‌دهنده نسخه ضعیف‌تری از جی 6 باشد!

به هر حال ال‌جی همچنین پرچم‌دار آینده خود V30 را نیز در دست توسعه دارد و همچنین قصد دارد گوشی‌های ارزان‌تر و میان‌رده خود را نیز در سری X به بازار عرضه کند. راستش را بخواهید انتظار داریم ال‌جی در یکی از نسخه‌های جدید جی 6 از اسنپ‌دراگون 835 استفاده کرده و آن را به مبدل صوتی Quad DAC خود نیز مجهز کند.

به هر حال به گفته این رسانه این دو گوشی قرار است تا پایان ماه جاری معرفی شوند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.