موتورولا Moto Z2 Play را معرفی کرد؛ باریک‌تر، سبک‌تر و با دوام شارژ عالی

موتورولا سرانجام گوشی میان‌رده جدید خود Moto Z2 Play را معرفی کرد. این گوشی قرار است با حفظ دوام شارژ عالی نسل قبل باریک‌تر، سبک‌تر و بهتر باشد.

0

در نگاه اول موتو زد 2 پلی شباهت زیادی به نسل پیش خواهد داشت اما بدنه حالا سبک‌تر و باریک‌تر شده است. این گوشی حالا تنها 5.9 میلی‌متر ضخامت داشته و 145 گرم وزن دارد. موتورولا برای سازگاری با ماژول‌های Moto Mod دوربین را کماکان برجسته و به شکل سابق باقی گذاشته و حسگر اثر انگشت را نیز در جلوی گوشی قرار داده است.

موتو زد 2 پلی از تراشه اسنپ‌دراگون 626 بهره می‌برد که قرار است با اندکی بهبود در عملکرد همان دوام شارژ فوق‌العاده اسنپ‌دراگون 625 را ارائه دهد. Moto Z2 Play به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080p و از نوع AMOLED مجهز شده و در دو نسخه با 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که حالا با فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel بسیار سریع‌تر روی سوژه‌ها فوکوس خواهد کرد. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED دوگانه است تا سلفی‌هایتان حتی در نور کم فوق‌العاده باشند.

از سایر مشخصات موتو زد 2 پلی می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، درگاه کارت حافظه، فناوری شارژ سریع، درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و پوشش آب‌گریز اشاره کرد. این گوشی قرار است در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه شود.

قیمت و زمان عرضه موتو زد 2 پلی

موتورولا قیمت این گوشی را 500 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی اعلام کرده و قرار است آن را در تابستان به بازار عرضه کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.