تماشا کنید: تست سقوط گلکسی اس 8 دربرابر ال‌جی جی 6

گلکسی اس ۸ و جی ۶ به عنوان دو پرچمدار مدعی در سال ۲۰۱۷ به مصاف یکدیگر رفته‌اند، به همین تماشای آزمایش سقوط گلکسی اس ۸ و جی ۶ خالی از لطف نیست.

0

سامسونگ گلکسی اس ۸ را در کارزار گوشی‌های پرچمدار دارد و ال‌جی نیز به این میدان، گوشی خوش‌ قد و بالای جی ۶ را روانه کرده است. این گوشی‌ها به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تا دندان مسلح هستند.

پرچمداران سامسونگ و ال‌جی به لحاظ زیبایی نیز چیزی کم و کسر ندارند و انصافا باید گفت که با زیباترین گوشی‌های ۲۰۱۷ طرف هستیم. اما نکته دیگری که در خصوص گوشی‌های همراه پرچمدار مهم به نظر می‌رسد میزان مقاومت این گوشی‌ها است. به خصوص مقاومت گوشی در برابر افتادن مهم به نظر می‌رسد.

دلیل این امر نیز کاملاً روشن است چرا که هیچ کاربری دوست ندارد هزینه گزافی که برای خرید یک گوشی پرچمدار کرده است را با افتادن ساده گوشی از دست بدهد. به همین دلیل سازندگان گوشی‌‌های پرچمدار همیشه در کنار رعایت مشخصات سخت‌افزار و نرم‌افزاری، سعی می‌کنند پرچمداران خود را به لحاظ مقاومت بدنه نیز در حد قابل قبولی راهی بازار کنند.

در همین راستا ال‌جی برای مقاومت هرچه بیشتر پرچمدار خود در جی ۶ از شیشه گوریلا گلس نسخه ۳ در قسمت صفحه‌نمایش و محافظ لنز دوربین کمک گرفته است و در بقیه قسمت‌های این گوشی شاهد شیشه گوریلا گلس نسخه ۵ هستیم. همان‌گونه که حتما می‌دانید یک بدنه‌ فلزی نیز قطعات جی ۶ را در کنار یکدیگر نگه‌ داشته است.

در آن طرف میدان نیز گلکسی اس ۸ را شاهد هستیم که در این گوشی پرچمدار نیز شیشه مقاوم گوریلا گلس نسخه ۵ در پشت و جلوی گوشی حضور دارد. اما از آن‌جایی که این گوشی صفحه‌نمایشی خمیده دارد، قسمت‌های کنار گوشی را قابی فلزی در بر گرفته است.

ناگفته پیداست که حضور شیشه در ساخت بدنه این گوشی‌ها باعث شده تا هر دو گوشی پرچمدارِ حاضر در این آزمایش، از سقوط سربلند بیرون نیایند و گلکسی اس ۸ و جی ۶ پس از سقوط از ارتفاع دچار شکستگی شدند.

به این ترتیب اگر برنامه‌ای برای خرید یکی از این پرچمداران ۲۰۱۷ را دارید حتما نکات امنیتی را در حین حمل گوشی عزیزدردانه خود در نظر داشته باشید.

به این نکته نیز باید اشاره کنیم که این آزمایش جنبه علمی و فنی ندارد و کاملا به صورت آماتوری انجام شده است، اما بدون شک در محیط علمی و آزمایشگاهی نیز این پرچمداران بهتر از این عمل نخواهند کرد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم به تماشای تست سقوط گلکسی اس 8 دربرابر ال‌جی جی 6 نشسته و با چشمان خود نظاره‌گر عملکرد این پرچمداران در مقابل سقوط از ارتفاع باشید:

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.