سامسونگ اپلیکیشن SoundAssistant را برای تجربه صوتی بهتر منتشر کرد

سامسونگ اپلیکیشن SoundAssistant را معرفی کرد، این اپلیکیشن قرار است هوای گوش کاربر را داشته باشد و تجربه صوتی بهتری را در اختیار کاربران گوشی‌‌های گلکسی قرار دهد.

0

تمرکز بیشتر سازنده‌ها در ساخت گوشی‌ هوشمند به نکات بصری است، این امر باعث شده است تا در گوشی‌های تراز اول شاهد صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن بالا باشیم که چشم کاربر را نوازش می‌دهد.

در این بین سهم ارتقا کیفیت گوشی به لحاظ صدا همیشه کمتر از تصویر بوده است، این امر باعث شده است سامسونگ با انتشار اپلیکیشن SoundAssistant به کاربران خود نشان دهد که هوای گوش آن‌‌ها را نیز دارد.

سامسونگ در اپلیکیشن SoundAssistant به فکر کاربرانی که در خصوص کیفیت صدا وسواس زیادی دارند بوده است و به همین منظور در اپلیکیشن SoundAssistant شاهد چیزی حدود ۱۵۰ تنظیم برای کیفیت صدا هستیم.

برای دسترسی آسان به این اپلیکیشن نیز سامسونگ یک لانچر شناور را در SoundAssistant تعبیه کرده است. به کمک این اپلیکیشن می‌‌توانید تنظیمات مختلفی را برای پخش صدا در زمانی که گوشی در شرایط محیطی متفاوتی است تعریف کنید.

جالب اینجاست که سامسونگ در اپلیکیشن SoundAssistant یک ویژگی با نام Dual app sound را تعبیه کرده است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق دو اپلیکیشن مختلف به صورت مجزا موسیقی پخش کند. از طرف دیگر به لطف این ویژگی کاربر قادر است صدای پخش این موسیقی‌ها را به صورت مستقل کم یا زیاد کند.

این کار برای زمانی که قصد دارید یک آهنگ را از اسپیکر بلوتوثی که گوشی به آن‌ متصل است گوش کنید و از طرف دیگر در حال مشاهده ویدئو در یوتیوب هستید کارآیی زیادی دارد.

سامسونگ امکان گوش کردن به صورت مونو (Mono) را نیز در اپلیکیشن SoundAssistant تعبیه کرده است. امکان پخش صدا از اسپیکر سمت راست یا چپ تعبیه شده در هدفون نیز بوسیله این اپلیکیشن جدید مسیر است. دکمه ولوم را نیز به کمک اپلیکیشن SoundAssistant می‌تونید تغییر حالت داده و عملکردهای دیگری را برای دکمه‌های ولوم گوشی تعریف کنید.

اپلیکیشن SoundAssistant امکانات جالب دیگری نیز دارد که پیشنهاد می‌‌کنیم این موارد را شخصا امتحان کنید.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به عنوان گل‌های سرسبد سامسونگ از اپلیکیشن SoundAssistant بهره گرفته‌اند، کاربران سایر گوشی‌ها نیز برای دسترسی به اپلیکیشن SoundAssistant می‌توانید ‌آن‌ را از گوگل‌پلی دانلود کنند.

به این ترتیب اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال اپلیکیشنی مناسب برای بهینه‌کردن پخش صدا در گوشی می‌گردید می‌توانید اپلیکیشن SoundAssistant را از لینک زیر دانلود کرده و به گوشی خود حال و هوای تازه‌ای ببخشید:

منبع gsmarena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.