رندرهای Galaxy C10 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه فاش شد

گوشی گلکسی C10 سامسونگ در راه است و به عنوان اولین گوشی شناخته می‌شود که سامسونگ در آن از دوربین دوگانه استفاده کرده است، اکنون نیز شاهد درز رندرهای گلکسی C10 به عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه هستیم.

0

تمامی کارشناسان صنعت موبایل به این امر اعتراف می‌کنند که سامسونگ استاد ساخت گوشی‌های پرچمدار است، اما بازار موبایل را نمی‌توان تنها با گوشی‌های پرچمدار رونق داد و برای بدست آوردن دل مشتریان، باید گوشی‌‌های میان‌رده‌‌ای را نیز در پیشخوان مغازه‌ها قرار داد.

خوشبختانه سامسونگ در زمینه ساخت گوشی‌‌های میان رده نیز کار خود را به خوبی بلد است و هر ساله گوشی‌های میان‌رده مختلفی را از جانب سامسونگ در بازار شاهد هستیم. همان‌گونه که از اسم گوشی‌‌های میان‌رده پیداست این گوشی‌ها از سخت‌افزار نه‌چندان قدرتمندی بهره می‌گیرند و به لحاظ قیمت نیز در ردیف محصولات خوش‌قیمت بازار قرار دارند.

اما داستان گلکسی C10 سامسونگ فرق می‌کند و این بار سامسونگ محصولی را راهی بازار خواهد کرد که در کنار میان رده بودن، حرف‌های زیادی نیز برای گفتن دارد. جالب است بدانید گلکسی C10 به عنوان اولین گوشی میان‌رده سامسونگ با دوربین دوگانه شناخته می‌شود.

این امر باعث شده است تا شاهد شایعات زیادی در خصوص گلکسی C10 باشیم که بعضی از آن‌ها صحت و سقم درستی نیز ندارند اما این بار شاهد رندرهای کامپیوتری از گلکسی C10 هستیم که از جانب کاربر OnLeaks@ به بیرون منتشر شده است و می‌توان به درستی این عکس‌ها اطمینان بیشتری داشت.

با نگاهی به این تصاویر رندر شده از گلکسی c10 می‌توان گفت سامسونگ به  لحاظ زیبا شناختی در این گوشی‌ چیزی کم نگذاشته است، قسمت ماژول دوگانه نیز کاملا در تصاویر رندر شده گلکسی C10 خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید ظاهرا سامسونگ گوشی C10 را حسابی تحویل گرفته است چرا که در این تصاویر، دکمه فراخوانی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ نیز به چشم می‌خورد.

لنز دوگانه LED، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از دیگر مواردی است که در تصاویر رندر شده گلکسی C10 به خوبی به چشم می‌خورد.

با این حساب می‌توان گفت اگر نسخه نهایی گلکسی C10 در قد و قواره رندرهایی باشد که تصاویر آن‌ها را شاهد هستیم. با گوشی میان‌رده‌ای طرف هستیم که در بسیاری از جهات نسبت به گوشی‌های تراز اول چیزی کم و کسر ندارد.

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.