ایسوس لپ‌تاپ تبدیل شدنی ZenBook Flip S را با بدنه سبک و باریک معرفی کرد

اگر به دنبال ویژگی‌های یک اولترابوک و لپ‌تاپ در یک دستگاه هستید ایسوس امروز Zenbook Flip S را با همین ویژگی‌ها در نمایشگاه Computex 2017 معرفی کرد.

0

در این نمایشگاه تایوان ایسوس ZenBook Flip S را به عنوان یک دستگاه تبدیل‌شدنی 2 در 1 با ضخامت 10.9 میلی‌متر و وزن 1.1 کیلوگرم معرفی کرد. این لپ‌تاپ حالا حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل داشته و از همان رنگ سورمه‌ای و بدنه مشابه مدل UX550 بهره می‌برد. Flip S از ویندوز تازه 10 S مایکروسافت بهره می‌برد که نسخه‌ای کم مصرف و بهینه از ویندوز 10 خواهد بود. به این ترتیب فلیپ اس تنها اپلیکیشن‌های درون ویندوز استور را اجرا می‌کند اما می‌توانید ویندوز را به نسخه پرو نیز ارتقا دهید.

ZenBook Flip S از پردازنده Intel Core i7 7500U با سرعت 3.5 گیگاهرتز و حافظه پرسرعت یک ترابایتی PCIe SSD بهره می‌برد. صفحه‌نمایش لمسی 13.3 اینچی 4K این دستگاه تنها 6.11 میلی‌متر حاشیه دارد و با قلمی با تشخیص 1024 سطح فشار عرضه می‌شود.

Flip S قرار است با قیمت پایه 1099 دلار از شهریورماه به بازار عرضه خواهد شد.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.