ایسوس لپ‌تاپ زن‌بوک پرو UX550 را برای رقابت با مک‌بوک پرو معرفی کرد

نسل جدید زن‌بوک پرو ایسوس حالا زیباتر از گذشته و با وجود بدنه سبک و باریک دارای صفحه‌نمایش 4K به همراه کارت گرافیک قدرتمند GTX 1050 Ti است.

0

معمولاً در دنیای لپ‌تاپ‌ها باید بین سبک و قوی یکی را انتخاب کنید اما برخی مدل‌های مثل مک‌بوک پرو اپل و Blade ریزر از این قاعده مستثنی هستند. زن‌بوک پرو جدید ایسوس نیز از همین خانواده به شمار خواهد رفت. این لپ‌تاپ تنها 1.8 کیلوگرم وزن و 18.9 میلی‌متر ضخامت دارد و با این وجود به سخت‌افزار قوی‌تری نسبت به نسل قبلی مجهز شده است.


UX550 از پردازنده‌های چهار هسته‌ای (سری H) از نوع Core i7 اینتل استفاده می‌کند و به لطف 16 گیگابایت رم 2400 مگاهرتزی DDR4 و حافظه فوق سریع PCIe 3.0 x4 چیزی از بهترین‌های بازار کم ندارند. البته این مدل با پردازنده‌های Core i5 7300HQ و 8 گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد.


همان‌طور که گفتیم UX550 به کارت گرافیک GTX 1050 Ti مجهز بوده که نسبت به GTX 960M در نسل قبلی جهش بزرگی محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توانید اکثر بازی‌ها روز را با تنظیمات گرافیکی متوسط یا بالا با وضوح 1080p اجرا کنید. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ هم از نوع IPS و با وضوح 4K 3840x2160p بوده و 72 درصد از بازه رنگی NTSC را پوشش داده و زاویه دید در آن 178 درجه است. این‌بار ایسوس حاشیه‌ها صفحه‌نمایش را نیز به 7.3 میلی‌متر کاهش داده اما برای کوچک‌تر کردن لپ‌تاپ صفحه‌کلید عددی ماشین‌حسابی را نیز حذف کرده است.


زن‌بوک پرو جدید دارای دو درگاه USB Type-C مجهز به Thunderbolt 3، یک درگاه HDMI، دو درگاه استاندارد USB 3.0 و یک درگاه کارت حافظه است تا از نظر ورودی‌ها نیز مشکلی نداشته باشید. زن‌بوک جدید حالا از رنگ خاکستری به سورمه‌ای تغییر کرده و اما از همان بدنه فلزی طرح‌دار استفاده می‌کند.
از جمله سایر مشخصات UX550 می‌توان به بلندگوهای 4گانه هارمن کاردن، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و جابجایی 1.5 میلی‌متری، حسگر اثر انگشت و ویندوز 10 نسخه هوم یا پرو اشاره کرد. این لپ‌تاپ قرار است با قیمت پایه 1300 دلار (برای نسخه Core i5) وارد بازار شود.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.