انتشار تصاویر و ویدئوهای Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 پیش از رونمایی رسمی

سامسونگ برای گلکسی جی ۵ و جی ۷ مدل‌ ۲۰۱۷ رازنگه‌دار خوبی نبوده است و پیش از رونمایی رسمی این گوشی‌ها شاهد انتشار تصاویر و ویدئوهای Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 هستیم.

0

مدتی است که اخبار و شایعات گلکسی‌های جی ۵ و جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در فضای اینترنت دست به دست می‌چرخد، اکنون نیز به لطف تصاویر و ویدئویی که از این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است چشم علاقه‌مندان این گوشی‌ها به محصولات جدید سامسونگ روشن شده است.

درز این تصاویر و ویدئوها از گلکسی جی ۵ و گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ از آماده بودن این گوشی‌ها خبر می‌دهد و به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد رونمایی این گوشی‌های جدید از جانب سامسونگ خواهیم بود.

این ویدئوهایی که از این گوشی‌ها به بیرون منتشر شده است ظاهرا در روسیه فیلم‌برداری شده و در نتیجه زبان ویدئو روسی است به این ترتیب نمی‌توان متوجه چیز خاصی از روی این ویدئوها شد به غیر از اینکه ظاهر و قد و بالای گلکسی‌های جی ۵ و جی ۷ مدل ۲۰۱۷ را به صورت تمام و کمال در این ویدئو‌‌ها شاهد هستیم.

بر اساس آنچه در این ویدئوها می‌توان برداشت کرد گلکسی جی ۵ و گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ به لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و بدنه‌ای فلزی را در هر دو گوشی شاهد هستیم. البته این گوشی‌ها به لحاظ ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند.

اندروید نسخه ۷ نوقا نیز از موارد دیگری است که در این گوشی‌های جدید خودنمایی می‌کند. از طرف دیگر اگر از طرفداران گوشی‌های خانواده جی سامسونگ باشید حتما به خوبی می‌دانید که مدل قبلی این گوشی‌ها فاقد اسکنر اثر انگشت بود، اما از قرار معلوم سامسونگ دستی بر سر روی مدل‌های جدید گلکسی جی ۵ و جی ۷ کشیده است و این گوشی‌ها از موهبت سنسور اثر انگشت نیز برخوردار هستند.

در کنار این موارد، گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی برخوردار است، پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۷۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، سایر مشخصات اصلی این گوشی تازه نفس سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری به همراه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید هر دو دوربین از فلش ال‌ای‌دی نیز بهره گرفته‌‌اند. به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ به لحاظ سخت‌افزاری در مقام یک گوشی میان‌رده چیزی کم و کسر ندارد.

گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، پردازنده اکسینوس ۷۸۷۰ به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و جلوی گوشی در کنار ۲ گیگابایت رم و باتری ۳ هزار میلی‌آمپری مشخصات اصلی سخت‌افزاری گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ را تشکیل می‌دهد. این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی برخوردار است که رزولوشنی برابر با 720p دارد.

اگر از طرفداران گوشی‌های خانواده جی سامسونگ باشید به خوبی می‌دانید که این خانواده عضو دیگری با نام گلکسی جی ۳ نیز دارد اما در حال حاضر خط و خبری از این گوشی در کار نیست.

در پایان باید گفت با توجه به ویدئو و عکس‌های منتشر شده از گوشی‌های جدید خانواده جی سامسونگ به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد رونمایی این گوشی‌ها خواهیم بود به این ترتیب اگر سامسونگ برنامه‌ای برای رونمایی گلکسی اس جی ۳ داشته باشد، چشم هواداران به این گوشی‌ نیز در آینده نزدیک روشن خواهد شد.

اگر می‌خواهید نگاه دقیق‌تری به گلکسی جی ۵ و گلکسی جی ۷ داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه به تماشای ویدئوهای درز پیدا کرده از این گوشی‌های جدید سامسونگ نگاهی بیاندازید:

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.