آپدیت اندروید ور ۲.۰ سرانجام برای نسل دوم موتو ۳۶۰ منتشر شد

آپدیت اندروید ور ۲.۰ مدتی است که منتشر شده است و نسل دوم موتو ۳۶۰ از قافله دریافت کنندگان این آپدیت عقب مانده بود، اکنون باخبر شدیم آپدیت اندروید ور ۲.۰ سرانجام برای نسل دوم موتو ۳۶۰ منتشر شده است.

0

اندروید ور ۲.۰ چند ماهی می‌شود که منتشر شده است و ساعت‌های ال‌جی واچ‌ استایل و واچ اسپرت اولین ساعت‌های هوشمندی بودند که طعم نسخه جدید اندروید ور را چشیدند. در این بین سایر ساعت‌های هوشمند نیز رفته‌رفته میزبان این آپدیت جدید بودند تا اینکه نوبت به نسل دوم موتو ۳۶۰ رسیده است.

اکنون نیز باخبر شدیم کاربران نسل دوم موتو ۳۶۰ باید خود را برای دریافت آپدیت جدید اندروید ور نسخه ۲.۰ آماده کنند. این خبر را واحد پشتیبانی موتورولا طی یک توییت اعلام کرد و پس از آن نیز کاربران از قسمت‌های مختلف دنیا خبر دریافت آپدیت اندروید ور ۲.۰ را برای نسل دوم موتو ۳۶۰ گزارش دادند.

البته این گونه که پیداست موتورولا برای آپدیت نسل دوم موتو ۳۶۰ به اندروید ور ۲.۰ برنامه زمان‌بندی مشخصی را اعلام نکرده است و به این ترتیب ممکن است این آپدیت در کشورهای مختلف با تاخیر زمانی منتشر شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.