عرضه آپدیت اندروید 7 برای LG V10 از کشور کره جنوبی آغاز شد

ال‌جی در خصوص انتشار آپدیت اندروید ۷ برای ال‌جی V10 تاخیر زیادی داشت اما باخبر شدیم انتظار کاربران V10 LG به پایان رسیده است و آپدیت اندروید ۷ برای V10 از کشور کره جنوبی آغاز شده است.

0

ال‌جی وی ۱۰ یکی از پرچمداران خوب و پرطرفدار ال‌جی است که سال گذشته آبروی رفته ال‌جی را بابت جی ۵ خرید. اما ال‌جی به این گوشی سخت‌جان و دوست‌داشتنی تاکنون روی خوش نشان نداده بود و V10 از موهبت داشتن اندروید ۷ نوقا محروم مانده بود.

از قرار معلوم این بی‌ مِهری ال‌جی نسبت به V10 به پایان رسیده است و ال‌جی آغاز انتشار آپدیت V10 را از کره جنوبی شروع کرده است. به این ترتیب انتظار می‌ر‌ود به زودی کاربران V10 در سایر کشورها نیز طعم خوش اندروید ۷ نوقا را بچشند.

این‌گونه که پیداست صبر کاربران V10 برای دریافت آپدیت جدید اندروید نیز بی‌‌اجر نمانده است و در این آپدیت جدید شاهد ویژگی‌های تازه‌ای نیز هستیم.

این آپدیت جدید نسخه نرم‌افزار V10 را به v30d ارتقا می‌دهد. همان‌گونه که اشاره شد در کنار اندروید نسخه ۷ نوقا، شاهد بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری دیگری نیز در V10 هستیم که به رابط کاربری UX 5.0 Plus می‌توان اشاره کرد. لازم به ذکر است که این بهینه‌سازی‌ها در حال حاضر تنها مختص مدل‌های F600L, F600K و F600S گوشی V10 است.

 

منبع gsmarena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.