سامسونگ توسعه گلکسی اس 9 را با نام رمز Star آغاز کرده است

گلکسی اس ۹ بدون شک سال آینده عرضه می‌شود و به همین دلیل از هم اکنون خبرهایی از عزم سامسونگ برای توسعه گلکسی اس ۹ با نام رمز Star به گوشی می‌رسد.

0

گوشی‌های همراه هوشمند پرچمدار، بارِ سایر گوشی‌های یک شرکت را بر دوش می‌کشند و شکست یک پرچمدار در بیشتر مواقع به اندازه شرکت تمامی گوشی‌های یک شرکت تمام می‌شود.

در نتیجه فرآیند ساخت گوشی‌های پرچمدار همیشه جد‌ی‌تر از سایر گوشی‌ها از جانب تولید کنندگان گوشی‌‌های هوشمند دنبال می‌شود. در این بین گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نیز که اکنون در بازار به خوبی فروش می‌کنند باید دنباله‌ای داشته باشند. این دنباله که به احتمال زیاد گلکسی اس ۹ نام خواهد گرفت از قرار معلوم از هم اکنون در حال توسعه است.

بر اساس گزارش‌هایی که از منابع کره‌ای به گوش می‌سد سامسونگ سخت در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با نام رمز Star است. گوشی دیگری نیز که ابعاد بزرگ‌تری دارد را با نام Star 2 در دستور کار سامسونگ داریم.

کاملا مشخص است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از گلکسی اس ۹ در دسترس نیست اما گفته می‌شود در این گوشی پرچمدار نیز شاهد همان فناوری هستیم که در صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ مشاهده کردیم.

به این نکته نیز اشاره کنیم که مدت زیادی است شاهد شایعات ضد و نقیضی برای استفاده از صفحه‌نمایش تاشو در گوشی‌های سامسونگ هستیم. این گونه که پیداست این صفحه‌نمایش تاشو به گلکسی اس ۹ راه پیدا نخواهد کرد.

از طرف دیگر هما‌ن‌گونه که حتما به خوبی می‌دانید سامسونگ بسیاری از قطعات گوشی‌های همراه خود را تولید می‌کند، ظاهرا سامسونگ فرآیند تولید بعضی از سخت‌افزارهای تراز اول و حرفه‌ای خود را سرعت بیشتری بخشیده است. به این ترتیب چه بسا که گلکسی اس ۹ زمان زودتری رونمایی و به بازار عرضه شود.

در خصوص گلکسی اس ۹ نمی‌توان صحبت کرد و اشاره‌ای به پردازنده این گوشی نداشت، این گونه که پیداست در پرچمدار سال بعد سامسونگ شاهد حضور پردازنده‌ای هستیم که ساخت دست کوالکام و سامسونگ است. بد نیست بدانید این پردازنده از فناوری ۷ نانومتری استفاده می‌کند.

قرار است تولید انبوه این چیپست‌ قدرتمند از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در کارخانه‌های سامسونگ شروع شود. سامسونگ واحد تولید پردازنده‌های خود را اخیرا مستقل کرده است تا این پردازنده‌ها را با سرعت بیشتری توسعه داده و تولید کند.

در مجموع باید گفت نازِ گلکسی اس ۹ خریدار دارد و سامسونگ هر اندازه هم که در عرضه این گوشی راز نگه داری کند باز هم بدون شک در آینده شاهد شایعات و اطلاعات بیشتری از این پرچمدار پرمدعا و محبوب خواهیم بود.

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.