گوشی‌های جدید neffos X1 و X1 Max تی‌پی‌لینک به بازار ایران معرفی شدند

شرکت تی‌پی‌لینک که سال گذشته با گوشی‌های C5 و C5 max وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده بود امروز طی مراسمی دو گوشی جدید neffos X1 و neffos X1 max را نیز به بازار ایران معرفی کرد.

0

طی مراسمی که با حضور مدیران تی‌پی‌لینک، پارس ارتباط و اصحاب رسانه برگزار شد در ابتدا آقای لارنس لو مدیر بخش کشوری تی‌پی لینک از سابقه این شرکت در بازار شبکه گفت و عنوان کرد هدف این شرکت همیشه اتصال مردم و کاربران با به‌صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات بوده است. تی‌پی‌لینک در 5 سال اخیر همواره بزرگترین شرکت تولید تجهیزات شبکه بی‌سیم بوده و سهم بازار این شرکت در سال 2016 به 45.9 درصد رسیده است. این رقم از مجموع چند رتبه بعد هم بیشتر است و تی‌پی‌لینک با فروش 2.1 میلیارد دلاری خود و حضور در بیش از 170 کشور جهان حالا موفق‌ترین شرکت در این زمینه محسوب می‌شود.

آقای لو پس از گزارش موفقیت‌های تی‌پی‌لینک در بازار شبکه گفت از آن‌جا که هدف نهایی این شرکت ارتباط و اتصال انسان‌ها با فناوری‌های اینترنت اشیاست و همچنین این شرکت ساختار ابری مناسبی نیز در اختیار دارد وقت آن رسیده که جدی‌تر در بازار گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت کند و سری neffos نیز برای تحقق همین امر به وجود آمده است.

معرفی گوشی‌های neffos X1 و neffos X1 Max

گوشی‌های نفوس ایکس 1 و ایکس  1 مکس از بدنه تمام فلزی خمیده طراحی شده‌اند که نه‌تنها کیفیت بالایی دارد بلکه حس خوبی را به کاربر القا کرده و به آسانی و با یک‌دست می‌توان با آن‌ها کار کرد.

گوشی X1 به صفحه‌نمایش 5 اینچی HD و X1 Max به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Full HD هر دو از نوع IPS و با پوشش شیشه‌ای با انحنای 2.5 درجه در کناره‌ها مجهز هستند. تی‌پی‌لینک این‌بار تمرکز بیشتری را روی دوربین این محصولات معطوف کرده و هر دو مدل از سنسور 13 مگاپیکسلی IMX258 سونی به همراه لنز P و دیافراگم f/2.0 برخوردارند و همچنین از فناوری فوکوس خودکار سریع تشخیص فاز بهره می‌برند. به گفته تی‌پی‌لینک فوکوس در این گوشی‌ها تنها در 0.2 ثانیه انجام خواهد شد و ویژگی‌هایی مثل Real-time night، HDR و Time Lapse نیز به ندرت در گوشی‌های این رده یافت می‌شوند.

هر دو گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت سریعی در پشت مجهز شده‌اند که در 0.2 ثانیه گوشی را آنلاک کرده و می‌توان از آن برای پاسخ دادن به تماس و یا گرفتن عکس نیز استفاده کرد. همچنین یک دکمه اختصاصی برای بی‌صدا کردن گوشی مشابه آیفون نیز در کنار گوشی در نظر گرفته شده است.

هر دو گوشی X1 و X1 Max از تراشه مدیاتک Helio P10 با هشت هسته 1.8 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند که به گفته آقای لو دلیل انتخاب این چیپست عملکرد مناسب در عین مصرف پایین و همچنین ارتباط تنگاتنگ مدیاتک با تی‌پی‌لینک است. نفوس ایکس 1 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی با 2 و 3 گیگابایت رم و ایکس 1 مکس در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی با 3 و 4 گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی همچنین از اندروید 7 بهره‌مند هستند و در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه خواهند شد.

قیمت گوشی neffos X1 در بازار ایران 749 و قیمت گوشی neffos X1 Max نیز 949 هزار تومان تعیین شده است. این دو گوشی از دو هفته آینده در ابتدا به صورت انحصاری توسط دیجی‌کالا عرضه شده و سپس با گارانتی 18 ماهه پارس ارتباط به بازار عرضه خواهند شد که در صورت رجیستر توسط کاربر این مدت به 20 ماه نیز افزایش خواهد یافت.

دنی لیانگ قائم مقام تی‌پی‌لینک همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران از احتمال همکاری و باندل این گوشی‌ها با اپراتورها خبر داد و گفت در یک‌سال اخیر مشتریان دید بهتری نسبت به گوشی‌های هوشمند تی‌پی‌لینک پیدا کرده‌اند.

در این مراسم همچنین سردار آزمون بازیکن ملی‌پوش و محبوب فوتبال ایران نیز به عنوان سفیر برند neffos در ایران انتخاب شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.