اپل و نوکیا بر سر دعواهای حقوقی خود به توافق رسیدند

می‌توان گفت از همان زمان طلوع تلفن‌های هوشمند، نوکیا و اپل در دادگاه‌ها با یکدیگر درگیر بوده‌اند و دعواهای حقوقی بسیار با هم داشته‌اند اما بالاخره این دعواهای حقوقی ظاهراً با امضای یک توافقنامه‌ی چند ساله در روز گذشته، بسته شد.

0

این دو شرکت از ارایه جزئیات زیاد در رابطه با این توافقنامه خودداری کرده‌اند امّا شنیده‌ها حاکی‌ست طبق این توافق، نوکیا در طول دوره‌ی مورد نظر این سند، مبلغی را به صورت نقد و درآمدهایی اضافه‌تر را نیز به طرق دیگر دریافت خواهد کرد که البته از میزان دقیق آن‌ها بی‌خبر هستیم. هر چه هست، نوکیا را به افزایش درآمدهایش در فصل جاری بسیار امیدوار کرده است.

برخلاف گذشته، به گفته‌ی مسئول امور حقوقی نوکیا، اپل و نوکیا دیگر دشمن هم نیستند و حالا برای نفی مشتریان با یکدیگر همکاری می‌کنند. طرف فنلاندی زیرساخت‌های ارتباطی را فراهم می‌کند و اپل هم به فروش محصولات دیجیتالی مرتبط با بهداشت و سلامتی نوکیا که پیشتر تحت برند Withings عرضه می‌شدند، ادامه خواهد داد. برندی که به تازگی به تملک نوکیا در آمده است.

اپل رویکردی متواضعانه‌تر در این خصوص اتخاذ کرده و صرفاً گفته که این شرکت از رسیدن به این توافق و حل و فصل ماجرا بسیار راضی است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.