اپ‌نت: ویرایش خودکار اطلاعات آهنگ‌ها Auto Tagger – tag editor

با استفاده از اپلیکیشن Auto Tagger – tag editor می‌توانید تگ آهنگ‌ها شامل نام خواننده، آلبوم، کاور و … را به راحتی و به صورت خودکار تغییر دهید. این اپ را شرکت Sergey Chuprin برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید ساخته است.

0

اطلاعاتی که بر روی فایل‌های موسیقی به صورت برچسب یا به اصطلاح تگ قرار می‌گیرند به راحتی قابل تغییر نبوده و نیاز به اپ‌هایی همچون Auto Tagger – tag editor دارند. این اطلاعات می‌تواند شامل نام خواننده، تاریخ پخش موسیقی، سبک، آلبوم، کاور و… باشد. شما به راحتی هرکدام از این اطلاعات را ویرایش کرده و براساس اولویت دلخواه به نمایش بگذارید. برچسب‌ها و عناوین به صورت خودکار قابل جستجو بوده و می‌توانید هر برچسب را در دسته‌ای جداگانه قرار داده و در زمان لزوم بر روی آن‌ها ویرایش‌هایی را انجام دهید.

این ویرایش‌ها می‌توانند شامل مواردی همچون ویرایش کلی برچسب تمام فایل‌های موجود در یک دسته، شماره‌گذاری ترک‌های هر دسته و پاک کردن تمام فایل‌های مربوط به یک برچسب خاص باشد. برای ویرایش تک به تک روی هر فایل می‌توان از امکان اصلاح متن شعر نام برد. در جایی دیگر خواهید دید که در صورت اتصال به اینترنت به طور خودکار عکس کاور مربوط به آهنگ جستجو شده و بر روی آن قرار داده می‌شود و یا اگر بخواهید از بین تصاویر گالری یکی برای کاور انتخاب نمایید. این اپ همچنین از سه فرمت FLAC، MP3 و MP4 پشتیبانی می کند. تم و زمینه Auto Tagger – tag editor به راحتی قابل تغییر بوده و شما شاهد یک تصویر پس‌زمینه عالی، زیبا و با کیفیت خواهید بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.