مشخصات گوشی‌های اکسپریا XZ1، XZ1 Compact و X1 سونی درز کرد

خبرهایی از عزم سونی برای معرفی سه گوشی هوشمند جدید در مراسم IFA به گوش می‌رسد اکنون نیز شاهد درز مشخصات گوشی‌های اکسپریا XZ1، XZ1 Compact و X1 سونی هستیم.

0

سونی برای پررنگ کردن نقش خود در کارزار گوشی‌های هوشمند چاره‌ای به غیر از ارائه محصولات جدید و متنوع ندارد. این کار باعث خواهد شد تا رضایت طیف‌های مختلف علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند به محصولات سونی جلب شود.

از قرار معلوم سونی نیز درس خود را به خوبی بلد است و به همین دلیل شایعاتی از معرفی سه گوشی هوشمند جدید در مراسم IFA به گوش می‌رسد. اکنون نیز شاهد درز مشخصات این گوشی‌های هوشمند هستیم که ظاهرا آن‌ها را با نام‌های اکسپریا XZ1, اکسپریا XZ1 Compact و X1 در بازار خواهیم شناخت.

این‌‌‌گونه که پیداست اکسپریا XZ1 از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره خواهد گرفت و صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با کیفیت فول‌ اچ‌دی را در این محصول شاهد خواهیم بود. میزان ۴ گیگابایت رم و باتری ۳ هزار میلی‌‌آمپری نیز سایر مشخصات اکسپریا XZ1 را تشکیل خواهد داد.

اکسپریا XZ1 Compact را نیز می‌توان نسخه جمع‌و‌جور اکسپریا XZ1 دانست. انتظار می‌رود در اکسپریا ZX1 Compact شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵، صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت اچ‌دی، میزان ۴ گیگابایت رم و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری مشخصات اصلی اکسپریا ZX1 Compact را تشکیل خواهد داد.

آخرین گوشی از گوشی‌های جدید سونی را نیز در بازار با نام اکسپریا X1 خواهیم شناخت. در این گوشی شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ خواهیم بود و از قرار معلوم این گوشی از صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی با ابعاد ۵ اینچ بهره خواهد گرفت. اکسپریا X1 نیز ۴ گیگابایت رم خواهد داشت و یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی جدید و خوش‌قد و بالای سونی حضور خواهد داشت.

جالب است بدانید این‌‌گونه که پیداست ویژگی‌های این گوشی‌های جدید سونی به همین جا ختم نمی‌شود و گفته می‌شود که در این گوشی‌ها سونی از فناوری جدیدی در قسمت دوربین گوشی استفاده خواهد کرد.

در پایان باید گفت این اطلاعات از جانب سونی تایید نشده است و چه بسا سونی برای گوشی‌های جدیدی که قرار است در آینده معرفی کند خواب‌های دیگری دیده باشد.

منبع gsmarena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.