تصاویر گوشی نوکیا 9 با دوربین دوگانه و اسنپ‌دراگون 835 درز کرد

پس از عرضه سه گوشی میان‌رده اندرویدی نوکیا بسیاری منتظرند تا این شرکت سرانجام یک پرچم‌دار هم به بازار عرضه کند. حالا تصاویری از Nokia 9 با دوربین دوگانه درز کرده است.

0

همان‌طور که می‌بینید این گوشی متاسفانه در یک قاب ضخیم و بزرگ قرار دارد تا طراحی آن را مخفی کند اما ویژگی‌های کلیدی آن کماکان مشخص هستند. به طور مثال دوربین دوگانه، درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و USB-C و همچنین بلندگوی گوشی کاملاً مشخص است. نوکیا 9 از صفحه‌نمایشی 5.3 اینچی با وضوح QHD بهره می‌برد که دارای روشنایی 530 نیت و حالت همیشه روشن نیز خواهد بود.

نوکیا همچنین از آخرین تراشه کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و آن را به اندروید 7.1.1 نیز مجهز کرده است. انتظار داریم رابط کاربری این گوشی مانند نوکیا 6 اندروید خام به همراه لانچری شبیه به پیکسل لانچر باشد. درون جعبه نیز یک شارژر سریع Quick Charge 3.0 به همراه ایرفون قرار دارد.

 

گفته می‌شود حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی و همچنین دو دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و فوکوس لیزری در پشت دستگاه قرار دارند. چینش دوربین دوگانه نیز شبیه به پرچم‌داران هواوی یک دوربین رنگی و یک مونوکروم خواهد بود. قیمت نوکیا 9 در آمریکا 700 دلار و در اروپا 750 یورو تخمین زده می‌شود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.